הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: יואב נחמני- סמנכ"ל השיווק של 'תכלית'

31/05/2007

 אישיווק השבוע: יואב נחמני- סמנכ"ל השיווק של 'תכלית'  

                       

 

שם החברה: תכלית                                

• שנת הקמה: 1987

• מספר  עובדים:  30

 

פרופיל

 

תכלית עוסקת בניהול תיקי השקעות ובבניית מכשירים פיננסיים מתקדמים ומהווה אחת השחקניות המובילות בענף. תכלית תעודות הסל הינה שותפות עם קבוצת מייקל דייוויס המובילה בתחום הנגזרים הפיננסיים. החדשניות והדינאמיות המאפיינים את הפתרונות הפיננסיים של תכלית הזניקו אותה להישגים מרשימים ולצמיחה מואצת בהיקף הנכסים המנוהל על ידה. הקבוצה מנהלת נכון להיום נכסים בהיקף של כ 8 מיליארד ₪.

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"מפגשים פרונטליים עם יועצי השקעות מכל הבנקים ומשקיעים מוסדיים בהן העברנו את מהות תכלית תעודות סל ואת היתרונות הבולטים של העבודה איתנו בשעתיים מרוכזות את המהלך הובילו דוד אללוף ואיל סגל המנכ"לים המשותפים של תכלית ביחד עם רפאל קרמונה מנהל שיווק לקוחות מוסדיים של תעודות הסל".

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')

"פעילות שיווקית – אישית מול שחקני מפתח בשוק ע"י מנהלי שיווק מקצועיים הן באמצעות הטלפון והן באמצעות מפגשים אישיים. קשר זה שהינו בלתי אמצעי אפשר לנו להרחיב את פעילותינו מול גופים אלו (בנקים ומשקיעים מוסדיים) ולצמוח מהר יותר ממתחרותינו בשוק תעודות הסל".

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"בקרוב תדעו."

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

"קמפיין הפרסום של אחד המתחרים שלנו היה מעניין וצבר נקודות זכות רבות הן בשל הקריאטיביות והן בשל המסר הברור שעבר".

 

5. 30 שניות על... 

 

• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "שילוב של איל סגל ודוד אללוף –כמנכלים משותפים כל אחד מביא איתו דברים רבים וטובים שמשלימים ויוצרים גוף שמנוהל בצורה מופלאה. אני לומד מהם המון בשנים האחרונות".

• עיתון/ מגזין מועדף: " the marker  הן כיומון והן כמגזין חודשי".

• דף הבית שלך באינטרנט: "אני גולש באמצעות אקספלורר 7 לכן יש לי 2 דפי בית – tfp.co.il   האתר של תכלית  ו 2net.co.il  נותן לי אפשרות להגיע לאן שאני רוצה והכי מהר".

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "אורכה  orca  – נחלת בנימין ת"א".

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "אני נשוי + 3 – רנו סניק רכב שמשרת אותי ואת כל המשפחה ולכן זהו רכב משפחתי אמיתי".

• מהו ג'וב חלומותיך? "לנהל חברת השקעות גדולה ובינלאומית".

• חופשה חלומית: "שבועיים בקריביים -  אני זקוק לשבועיים של ניקוי ראש אמיתי במיוחד לאחר הנפקה של 2 תעודות סל בשבוע הקרוב".

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד