הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אילן שמעוני, מנכ"ל חברת 'טווס'

7/06/2007

 אישיווק השבוע: אילן שמעוני, מנכ"ל חברת 'טווס'

 

• שם החברה: 'טווס'

• שנת הקמה: 1989

• מספר  עובדים: 900   

 

פרופיל

 

חברת טווס נוסדה לפני כעשרים שנה על בסיס האמונה והביטחון שניתן לקיים בהצלחה וכבוד חברה המספקת שירותי ניקיון ואבטחה ברמה השונים מהנורמה המקובלת. טווס חרטה על דגלה את סמל ההוגנות והשקיפות התעסוקתית. כיום החברה עובדת עם החברות המתקדמות והגדולות במשק בתחום ההיי טק, עו"ד ומוסדות חינוך, כאשר בימים האחרונים הצטרפה "טווס" לפרויקט של הביה"ס האמריקאי החדש באבן יהודה. 

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה? 

"אני מאוד מאמין באינטרנט והממשק בין האינטרנט לבין הלקוח וקהל הגולשים.לכן הקמת האתר לטובת שיפור הקשר בין טווס לעובדיה, לקוחותיה ושותפים החדשים היה צעד נכון".

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')

"אני נוהג להשתתף תכופות בפורומים וכנסים של תחומים הקשורים בקשר ישיר ללקוחות שלי לדוגמת כנסים של חברות היי טק. בהקשר הזה של הרצאות פעילות  אני מאמין מאוד גם בנושא השיווק הישיר. כתבה או מאמר שיצא מבית החברה יעבור באופן מסודר לכלל המשתתפים בפורום. זה ברור לי שאותו קהל ממוקד נוכח במקום ויקלוט את המסר". 

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"אני חושב שחשיפת טווס לאחרונה בתחום מנועי החיפוש הייתה צעד נבון מאוד.

אנשים לעיתים מחפשים שירות איכותי וממוקד ולא תמיד מצליחים לאתר את מבוקשם זו בעיה שאני אישית חושב שצריכה להיפתר.גוגל משתמש במודל שעושה בשכל עם נוסחה משלו לרלוונטיות של החיפוש". 

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

"אין."

         

5. 30 שניות על...

 

• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "אני מאוד מושפע וגאה בשני אחיי שמנהלים יחד איתי את חברת טווס . כשהקמנו את החברה הרגשתי מחויבות כלפיהם כאח הבכור.  גם יואב וגם מאיר עבדו בתחומי השמירה והניקיון ואני הצטרפתי  אליהם כדי לעשות שינוי בתחום שאולי נראה פשוט אבל משפיע מאוד על סביבת העבודה". 

• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "'אבא עשיר אבא עני' וגם 'אסטרטגיית אוקיינוס כחול' על נישות לא מנוצלות בתחום השיווק."

• עיתון/ מגזין מועדף: "גלובס"

• דף הבית שלך באינטרנט: "גלובס אונליין"

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "אין מקום קבוע. בדרך כלל אעדיף להיפגש באחד מהמשרדים שלנו בת"א ובירושלים".

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? BMW

• מהו ג'וב חלומותיך? "קריין ברדיו. כולם אומרים לי שיש לי קול רדיופוני. אבל ברמ"ח אבריי אני מנהל".  

• חופשה חלומית: "ארצה לנסוע בקרוב לאוסטרליה."

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד