הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אבירם גנות – מנכ"ל משותף . OneStop Ltd

14/06/2007

 אישיווק השבוע: אבירם גנות – מנכ"ל משותף . OneStop Ltd

 

 

• שם החברה: OneStop Ltd.

• שנת הקמה: 2006

• מספר עובדים: 7

 

פרופיל

 

חברת OneStop מתמחה בפיתוח טכנולוגיות והפעלת שירותים מקוונים אשר ייעודם לייעל את הקשר בין גופים עסקיים ללקוחותיהם תוך העלאת רמת השירות והקטנת עלויות. החברה מפעילה את אתר האינטרנט  www.OneStop.co.il, המציע שירות "מעבר דירה בקליק" ומאפשר שינוי כתובת ופרטים אישיים קל ומהיר מול החברות לפני מעבר הדירה ולאחריו. 

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"אנחנו מפעילים מול חברות כגון: חברות ביטוח, קופות חולים חברות תקשורת ועוד מודל של win-win בו אנחנו משמשים כמשאב עדכון הפרטים של לקוחותיהם מולם כאשר כולם מרוויחים. הלקוח מקבל שירות הרבה יותר טוב מאחר ובמקום שיצטרך לעדכן באופן מסורבל 30 חברות בנפרד עושה את זה בקלות במקום אחד. החברה שהפנתה את הלקוח מקבלת את השירות מאיתנו ללא תשלום ואנחנו מקבלים עוד לקוח. המודל מאומץ בחום על ידי החברות, חוסך להם הרבה כסף ומשאבים וכבר מוכיח עצמו בפועל הלכה למעשה".

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')

"אנחנו מנסים להיות יצירתיים ביכולת להגיע לקהל היעד שלנו בפרסום ממוקד ושיתופי פעולה. כשירות מבוסס אינטרנט חשוב לנו להיות זמינים לגולש שמחפש מידע הקשור במעבר דירה או בתחומים אחרים בהם אנחנו פעילים. אנחנו משקיעים הרבה אנרגיה בקידום האתר במנועי חיפוש וקמפיינים של PPC שעוזרים לנו להגיע אל הגולש. חשוב להבין שהשירות שלנו הוא בשורה חדשה ולכן מספר החיפושים שלו באופן ישיר הוא קטן ולכן אנחנו משקיעים אנרגיה בלקדם את השירות בביטויים נפוצים שגולשים מחפשים הקשורים לעולם שלנו".

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"השירות הראשון אותו השקנו מיועד בעיקר לשוק עוברי דירה. החודש יעלה שיתוף פעולה שלנו עם חברת yes בו הלקוחות שלהם יופנו אלינו לקבלת שירות בדף נחיתה ייעודי, יקבלו הטבות ייחודיות ועוד. החיבור לחברה חזקה עם שירות מבוסס מיקום מבחינתנו הוא הדבר הנכון לעשות".

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

"אין לשירות שלנו מתחרים ישירים. הכי קרוב הוא שירות דואר עוקב של דואר ישראל. אנחנו מאמינים כי אנחנו תורמים להם רבות בשירות שלנו ואני מקווה כי בקרוב ניצור שיתוף פעולה איתם".

 

5. 30 שניות על...

 

• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "3 מנהלים בתפקידים קודמים שלי שכל אחד מהם פעל בדרך שונה לחלוטין זה מזה בניהול משא ומתן ומכירות, כאשר כל אחד מהם יעיל מאוד בדרכו שלו".

• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "קשה להגיד השפיע אבל אהבתי את "זה לא מזל" של גולדרט ואת "אבא עשיר אבא עני" ספרים שפותחים את הראש".

• עיתון/ מגזין מועדף  - "גלובס".

• דף הבית שלך באינטרנט –"ynet"

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "קפה נטו ברמת השרון".

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "לאחרונה עברתי לקטנוע מנהלים JoyMax ואני נהנה מכול רגע."

• מהו ג'וב חלומותיך? "ממש בחלומות זה להתפרנס מספורט עם עדיפות לגולף. ובגלגול הזה להמשיך בפיתוח עסקי ויזמות בתחום האינטרנט והתקשורת".

• חופשה חלומית: ""שילוב של האיים בתאילנד עם כל הקסם והחיים הטובים יחד עם גולף לאיזה שבועיים בלי הילדים נשמע לי מצוין".

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד