הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: עדי הופשטיין, סמנכ"ל שיווק ומכירות ומנהל הפעילות הבינלאומית של פנמ

12/07/2007

 אישיווק השבוע: עדי הופשטיין, סמנכ"ל שיווק ומכירות ומנהל הפעילות הבינלאומית של פנמ

 

• שם החברה: פנמ (PNMsoft)

• שנת הקמה: 1996

• מספר עובדים: 100

 

פרופיל

 

פנמ (PNMsoft) מתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי תוכנה ושירותים מקצועיים בתחום של ניהול תהליכים עסקיים - Business Process Management (BPM). לחברה משרדי הנהלה ופיתוח בישראל, ומכירות בינלאומיות בלונדון וניו יורק. מוצר הדגל של החברה - Sequence מותקן בכ- 200 ארגונים מובילים ורב לאומיים מכל מגזרי המשק בישראל ובעולם ומספק פתרון מלא בנושאיBPM, Workflow ו- EAI מבוסס תשתיות מיקרוסופט.

                       

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"בשנה האחרונה העמקנו בצורה משמעותית את הפעילות שלנו בחו"ל. הרחבנו את הפעילות שלנו באירופה – גייסנו אנשים חדשים ומוכשרים לסניף שלנו בלונדון, האחראי על כל הפעילות העסקית שלנו באירופה, פתחנו מרכז פיתוח חדש ברומניה התומך בלקוחותינו באירופה ומספק מענה לביקוש הגובר לפתרונות BPM, והרחבנו את מערך השותפים העסקיים שלנו בכל רחבי אירופה.

בנוסף, חדרנו השנה לשווקים חדשים בחו"ל, ובראשם לשוק האמריקאי. פתחנו בחודש אפריל 2007 את הסניף השני שלנו מחוץ לגבולות ישראל – בניו יורק, גייסנו שותפים חדשים בארה"ב ובקנדה ומספר הלקוחות שלנו באזור גדל בהתמדה".

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')

"האסטרטגיה השיווקית שלנו הנה מעטפת של מגוון פעילויות שיווקיות המשלימות זו את זו, אך אם הייתי צריך להצביע על פעילות אחת עליה לא אוכל לוותר, הרי שההשתתפות שלנו באירועים של מיקרוסופט לשותפיה העסקיים, הנה כזו. אירועים אלה מובילים למגוון הזדמנויות עסקיות ושיווקיות, ובראש ובראשונה לשותפויות ופרויקטים חדשים".

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"בחודש מרץ האחרון נבחרנו להיות חברים - (Microsoft Business Process Alliance (MS-BPA. מדובר בברית יוקרתית המורכבת מנבחרת מצומצמת של ספקי תוכנה מובילים מהעולם, ומספקת לנו מגוון הזדמנויות שיווקיות חדשות בחו"ל, ובכלל זה חדירה לשווקים חדשים והעמקת הפעילות העסקית באמצעות מיקרוסופט ושותפיה. אנו החברה הישראלית היחידה שנבחרה להצטרף לברית יוקרתית זו".

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

"לאחרונה המתחרים שלנו החלו להקדיש יותר ויותר משאבים בתחום ה- BPM, לאור הפוטנציאל האדיר הטמון בפרויקטים בתחום. אני רואה שהם מפנים לא מעט משאבים שיווקיים לשם כך – עורכים כנסים וימי עיון ומפיקים ניוזלטרים בתחום".

 

5. שלושים שניות על...

 

• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "גל הורביץ  איתו אני עובד כבר כ- 10 שנים".

• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "Built To Last לאו דווקא ספר שיווק אבל, נותן חזון לבניית חברה מצליחה".

• עיתון/ מגזין מועדף: Financial Times

• דף הבית שלך באינטרנט: Yahoo

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "Runnymeede Hotel ליד התמזה בלונדון".

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "פג'ו מיניוואן , אבל הכי נוח בלונדון רכבת תחתית".

• מהו ג'וב חלומותיך? "חקלאי".

• חופשה חלומית: "שבוע סקי , לא צריך יותר כלום".

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד