הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אילנית גריוביץ – ברגר, מנהלת שיווק ופרסום, ה'גרנד –קניון' חיפה

2/10/2007

 אישיווק השבוע: אילנית גריוביץ – ברגר, מנהלת שיווק ופרסום, ה'גרנד –קניון'

 

 שם החברה: גרנד קניון

 שנת הקמה: 1999

 מספר  עובדים: כ – 30

 

פרופיל

 

אילנית גריוביץ – ברגר, 36, נשואה + 2 בנות (והשלישית בדרך), החלה את דרכה המקצועית כבר בשירותה הצבאי כקצינת יח"צ באחד הבסיסים הדרומיים של חיל האוויר. לאחר סיום תואר ראשון בתחום היחב"ל והשפות באוניברסיטת חיפה, החלה את דרכה כמנהלת ההדרכה של מ.ט.י. חיפה כמובילת עסקים בתחילת דרכם ועסקים בשלבי הבראה בתחום החונכות העסקית וקורסי ההדרכה השונים במרכז.

 

ביוני 1998 הצטרפה גריוביץ – ברגר אל הגרנד קניון והובילה את קמפיין הפתיחה של הקניון הגדול ביותר בארץ דאז, לצד שנתיים ראשונות של הפיכת מרכז הקניות לאחד מהמובילים בארץ. ביוני 2001 פרשה ועסקה בתחום פיתוח מקורות גיוס משאבי אנוש בענף ההייטק, עבדה במנהלת שיווק במפעל מזון מוביל בצפון המתמחה בפיתוח מותגים פרטיים לרשתות השיווק השונות, שימשה כיועצת שיווקית לעסקים קטנים ובינוניים ובשנת 2004 נקראה לדגל ושבה לכהן בתפקיד מנהלת השיווק והפרסום של הגרנד קניון, במצטבר, תקופה של מעל 5 שנים.

 

הגרנד קניון נפתח באוגוסט 99 והינו קניון על אזורי המשרת את לקוחות חיפה, דרום חיפה, הקריות וישובי העמק. כיום הגרנד קניון הינו בבעלות משותפת של ריט ישראל וקב' זאבי. בגרנד קניון שלושה מפלסים בהם מעל – 220 חנויות המייצגות מאות מותגים בדגש על מותגי אופנה.

לאחרונה נודע הקניון בשל קמפיינים מגזריים מפולחים היטב אותם ביצע כלפי האוכלוסייה הערבית והרוסית המהווה נתח נכבד ממבקרי הקניון הקבועים. 

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"חיזוק הפעילות בקרב הקהילה בחיפה ובאזור הצפון כולו. החזון שהצבנו היה למעשה שהגרנד קניון יהפוך למרכז הווייתו של התושב הצפוני. מעבר לעובדה שאנו מרכז קניות, החלטנו להציע פעילות ותכנים שוטפים לכל הקהלים מכל הפלחים – לצורך העצמת ביקורו של הלקוח בקניון. מעבר לכך וככזה, הגדלנו לעשות השנה פעילות ענפה הקשורה לקהילה. ביוני האחרון התקיים בגרנד קניון יריד תעסוקה ענק לבני נוער וצעירים לתקופת הקיץ, בשיתוף עיריית חיפה וגופים רבים נוספים הקשורים לעולם התעסוקה והנוער. גילינו שחדרנו לריק ענק של צורך בפתרונות שלא סופקו עד אותו רגע וראינו זאת דרך עשרות אלפי בני נוער בפקדו את הקניון באותו יום. הגרנד קניון מתנהל כחלק בלתי נפרד מהקהילה ושואף לתרום בכל דרך לחיזוק הקשר עם התושבים – לרווחתם."

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?

"באופן כללי, לא אוכל לוותר על אף פעולה שיווקית אבל בעיקר על אלה המצטיינות בבולטות ובבלעדיות באזור. הגרנד קניון מפיק ומפיץ מזה 8 שנים, חודש בחודשו את מגזין ה"גרנד שופינג" – המגזין היחיד המגיע מדי חודש למעל 150,000 בתי אב באזור חיפה – קריות ועמקים והמעביר מידע מקיף אודות המתוכנן בקניון בחודש הקרוב. גם בתחום שילוט החוצות נהנה הגרנד קניון מבידול מתוקף היותו היחיד המפרסם באופן שוטף (!!) על מדיה זו. כוחנו השיווקי הוא גם באופן הטיפול השוטף במגזרים – אם בפעילויות פרסומיות שוטפות וסביב חגים ואם בהיותנו הקניון היחיד בארץ המקיים לפחות פעמיים בשנה את חגי הספר הערבים והרוסיים – בקניון – למען המגזרים הרלבנטיים.

התכנון לעת הקרובה הוא להתחזק בתחום התקשור עם הלקוח באמצעות האינטרנט והסלולר – ואת זאת תראו כבר בחודש נובמבר הקרוב."

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"פניה אגרסיבית ומחבקת למגזרים. באזור הצפון, מעל 30% מהתושבים הם מהמגזר הערבי והרוסי – ואנחנו מטפלים בהם באופן שוטף ואוהב. בנוסף – לכלל לקוחותינו ובפן המיצובי – חברנו לסטייליסטית דורין אטיאס במיני פרויקט סטיילינג ששיאו יבוא לידי ביטוח בחודש נובמבר הקרוב."

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.

"תמהיל הינה מילת מפתח בתחום הקניונים. לאחרונה עבר קניון חיפה מתיחת פנים בתחום ועל כך ברכתי."

 

5. 30 שניות על...  

• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "אבי פייגנבאום – מנכ"ל מ.ט.י. חיפה. איש שהפך מרכז קטן בשולי העשייה המקומית – לאימפריה אזורית המסייעת מידי יום למאות עסקים. איש שבזכות כישוריו, יצירתיותו ואופן ניהולו עשה את הבלתי יאומן."

• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "לנצח ניבנו, מאת ג'יימס קולינס וג'רי פוראס  – על חברות מובילות בארה"ב המציגות הישגים יוצאי דופן בשוק לאורך תקופה ארוכה ויש להן חזון שלאו דווקא מדבר על עסקים אלא על ערכים שמעבר לכסף."

• עיתון/ מגזין מועדף – "גלובס."

• דף הבית שלך באינטרנטynet.

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות - "ארומה"

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "סובארו"

• מהו ג'וב חלומותיך? "ניהול שיווקי של גוף המשפיע באופן רוחבי – ארצי בקהל לקוחות רחב ככל האפשר ובאמצעותו להוביל מהלכים חדשניים ויצירתיים בדיאלוג השוטף עם הלקוח."

• חופשה חלומית: "טוסקנה עם הבעל והבנות."

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד