חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אתר ספורט5 משיק רשת חברתית ספורטיבית: Web2sport

אתר ספורט5 משיק היום את הרשת החברתית הספורטיבית שלו, Web2sport.

 

בהקמת הרשת השקיעה עד היום חברת  Web2sport למעלה מ- 4 מיליון ש"ח ופיתוחה התבסס על מחקר מקיף בן שנתיים שכלל קבוצות מיקוד ומחקרי שוק השוואתיים מעמיקים בארץ ובחו"ל. על המשקיעים נמנים חברת "איזי- פורקס", איש העסקים והיזם אלון כרמל, ממייסדי אתר ההיכרויות JDATE, היזמים משה חוגג ורועי דבורה ואנשי העסקים דני רובינשטיין ושמעון דור אשר חברו לשיתוף פעולה עם ערוץ הספורט.

 

המודל העסקי של החברה יתבסס על הכנסות מפרסום, תוך שימוש במודל של פרסונליזציה ברזולוציה גבוהה של פרסום, במסגרתו המפרסמים יוכלו לקבל פילוח מדויק של קהל היעד, כמו גם מידע אודות העדפותיו והרגלי הצריכה שלו.

 

הרשת החברתית תספק עולם תוכן ספורט וירטואלי עשיר אשר יכלול בין היתר פיצ'רים ופלטפורמות ייחודיים ליצירת, ארגון, ניהול ומציאת מפגשי והתארגנויות ספורט ברמה המקומית, הארצית והבינלאומית. עוד תכיל הרשת אנציקלופדיית ספורט, WikiSport, אשר תספק שלל נתונים, מספרים, קטעי וידאו ועוד על כל מה שזז בעולם הספורט. Web2sport תתבסס גם על יישומי 2.0  webותכלול כמובן פורומים, בלוגים, קהילות ותוכן וידאו גולשים, ותשלב תכנים שיגיעו ממגוון הפלטפורמות של ערוץ הספורט, כדוגמת תקצירי משחקים בשלל ענפים, קטעים מתוכניות ערוץ הספורט המובילות, תכנים מאתר ספורט5, בלוגים של כוכבי ערוץ הספורט ועוד. 

 

כל חבר ב- Web2sport יקבל חדשות ועדכונים שוטפים המותאמים אישית להעדפותיו, לצרכיו ולתחומי העניין שלו בספורט, כפי שהוגדרו על ידו מראש, בתהליך ההצטרפות לרשת, ויוכל לבנות לעצמו עולם תוכן ציבורי ו/או אישי מלא, הכולל תכני טקסט, וידיאו, מפגשי חברים, ועוד, כל זאת במטרה להשיג פרסונליזציה מקסימאלית של התוכן לכל חבר ברשת.

 

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט: "מגמת הפרסונליזציה הגוברת של עולם התוכן, העלתה את הצורך של ערוץ הספורט, כגוף תוכן הספורט הגדול בישראל, לתת לחובבי הספורט מענה מושלם גם בתחומים של קהילות ותוכן גולשים. אנו בטוחים כי השקת Web2sport היא שלב נוסף בהתפתחות של אתר ספורט5 לעולמות תוכן חדשים ובביסוס מעמדו כאתר הספורט המוביל בישראל".

     

משה חוגג, מנכ"ל Web2sport: "בשונה מרשתות חברתיות רגילות, בהן המכנה המשותף של המשתמשים הוא החברים, ברשת החדשה מירב הדגש יושם על ענפי הספורט השונים ותחומי העניין הספורטיביים של כל משתמש. לאחר השקת הרשת בארץ, בכוונת החברה לבצע מהלך דומה ולהשיקה באירופה כבר בחציון השני של 2009".

 

לינק למצגת על הרשת החברתית:

  http://www.yousendit.com/download/Q01FZUNnTXY5NVUwTVE9PQ

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד