הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

טל אקרמן מונתה לתפקיד מנהלת השיווק והמיתוג של קבוצת קפה קפה

24/12/2013

טל אקרמן מונתה לתפקיד מנהלת השיווק והמיתוג  של קבוצת קפה קפה, הכוללת את רשת בתי הקפה "קפה קפה", "לחם ארז",
"לחם בשר","LABORATORIO DI PASTA" , רובין ורשת "פרש קיטשן"


לדברי רונן נימני, בעלי קבוצת קפה קפה: "אנו שמחים על הצטרפותה של טל אקרמן לקבוצת "קפה קפה". אקרמן שימשה בתפקידים שיווקיים בחברות מובילות ואין לי ספק כי תצליח בתפקידה כמנהלת השיווק של החברה, ותוביל את  המיתוג ובניית המהלכים האסטרטגיים של הקבוצה"
רונן נמני בעלי קבוצת "קפה קפה" שמח לבשר על הצטרפותה של טל אקרמן לקבוצת "קפה קפה". אקרמן תשמש בתפקיד מנהלת השיווק של הקבוצה ותהיה אמונה על תחומי השיווק, המיתוג והאסטרטגיה במטרה להמשיך ולהוביל את קבוצת בתי הקפה והמסעדות והגדולה בישראל
במסגרת תפקידה, כמנהלת השיווק של קבוצת "קפה קפה", תנהל טל אקרמן את מחלקת השיווק והפרסום והמיתוג של הקבוצה, הכוללת את קפה קפה, לחם ארז, לחם בשר, רובן, לבורטוריו די פסטה ורשת פרש קיטשן.


טל, בת 32 מרמת גן, בעלת תואר ראשון BSc  במדעי התזונה עם התמחות בכלכלה ומנהל עסקים. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת מותג בחברת "קוקה קולה ישראל" וניהלה מותגים מובילים כמו קוקה-קולה,ופאנטה. לטל ניסיון עשיר בניהול קמפיינים, ניהול ותכנון מהלכי השקה, עבודה מול ספקים חיצוניים (יח"צ, מדיה, קד"מ, סטודיו), בניית אסטרטגיה והוצאתה לפועל ועוד. לפני התפקיד בקוקה קולה, ניהלה את המרקום של מותג הרכב ניסאן מקבוצת "קרסו מוטורס".

 

לדברי מנכ"ל הקבוצה, נועם צימרמן: "טל מביאה עמה ניסיון עשיר ומגוון מעולם השיווק והמיתוג ואני סמוך ובטוח כי תשתלב במהרה ותהווה תוספת מבטיחה למשפחת קפה קפה."

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד