הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תרי ישכיל, סמנכ"לית שיווק של פסגות היא אשת השיווק של נובמבר

24/11/2014

תרי ישכיל פעלה להקמתו הקמתו של מרכז הידע של פסגות לחינוך פיננסי, המהווה את אתר האינטרנט הראשון המשלב תכנים נגישים במגוון פלטפורמות לכלל הציבור בתחומים הפיננסיים והפנסיוניים. 

בשנים האחרונות חלו רפורמות משמעותיות לצד שינויים בסביבה הכלכלית במשק הישראלי.    ההשלכה הישירה לתמורות אלה היא כי הציבור חוסך מעט ביחס לצרכיו העתידיים ואינו יודע לנהל בתבונה את צעדיו הכלכליים. בעקבות זאת, הובילה ישכיל את מהלך הקמת מרכז הידע של פסגות לחינוך פיננסי, אשר מאפשר לציבור החוסכים גישה למגוון רחב של מקורות ידע בנושאי שוק ההון ועולם החיסכון הפנסיוני. כמו כן הושקה האקדמיה הפיננסית הדיגיטאלית, במסגרתה הוצע לראשונה בישראל מגוון קורסים בנושאי השקעות וחיסכון שהועברו על ידי מומחי פסגות באופן פשוט וברור דרך האינטרנט.

בסיכום שנת הפעילות הראשונה של מרכז הידע, נחשפו לתכניו למעלה מחצי מיליון גולשים וניתן היה לראות עלייה דרמטית במודעות הציבור לחיסכון הפנסיוני והגדלתו.

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד