הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פינוקים למנהלים: משקפי Ray-Ban

19/06/2013
פינוקים למנהלים: משקפי Ray-Ban (הגדל)

מהלך הקיץ של Ray-Ban בישראל, כולל את עלייתו המקומית, במקביל לארה"ב ואירופה, של הקמפיין העולמי החדש והמדובר של המותג Ray-Ban ENVISION אשר צולם במילאנו וממחיש את רוח המותג - Never Hide. הקמפיין העונה בחר להתמקד בטכנולוגיה היוצאת דופן של המותג, וכולל סדרת של 6 פריימים כל אחד צולם בלוקיישן שונה, כאשר כל פריים בא להמחיש את איכות העדשות של המותג. בכל פריים דגש על מוטיב אחר ביכולות של העדשות - עמידות גבוהה, הגנה מפני סנוור, שרידות לאורך זמן, עמידות נגד שבירה ועיצוב המותאם לחיים הדינאמיים. הקמפיין יבוא לידי ביטוי דרך מודעות בעיתונות הכתובה ובאינטרנט.

במקביל לקמפיין העולמי חברת "לוקסאוטיקה ישראל", יצרה לראשונה למותג מגה-לוג, קטלוג מקומי אופנתי ומושקע באמצעות משרד הפרסום "זרמון DDB", הקטלוג בעל סגנון אופנתי ושם דגש על טכנולוגיית העדשות של המותג. הקטלוג מציג דוגמניות ודוגמנים מובילים בישראל, המציגים את שילובם של משקפי המותג בחיי היומיום שלהם, בכל סיטואציה וסיטואציה, תוך מתן דגש על איכות העדשות. את הקטלוג צילמו צמד צלמי האופנה המובילים – גיא כושי ויריב פיין. הקטלוג יצורף למנויי עיתונות יומית וכן מגזינים מובילים וכמו כן בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ המוכרות את המותג.

במקביל לפעילות הפרסומית, חברת "לוקסאוטיקה ישראל" יוצאת בפעילות נרחבת ב-100 חנויות אופטיקה נבחרות של המותג ברחבי הארץ, כאשר במהלך חודש ימים, ייהנה קהל הלקוחות ממבצעים מיוחדים וחשיפה לקולקציה חדשה ורחבה במיוחד, הכוללת מהדורות מוגבלות ומיוחדות שטרם נראו בישראל. בנקודות המכירה יוזמנו הלקוחות לצפות בסרטון המסביר את איכויות טכנולוגיית הפולורייזד של עדשות המותג, לצד הטבות נקודתיות ונראות חובקת של המותג באותן החנויות.

מחברת "לוקסאוטיקה ישראל", יבואנית Ray-Ban נמסר: "המותג Ray-Ban מצליח לשמור על הובלת שוק משקפי השמש העולמי ומחזיק באפיל אופנתי ונחשק, דרך מעצבי הדיעה המובילים בעולם שבוחרים אותו כמותג המשקפיים האישי שלהם. חברת "לוקסאוטיקה" העולמית החליטה העונה לשים דגש על הפן הטכנולוגי של המותג והאיכות יוצאת הדופן של עדשות הדגמים השונים. אנו גאים לחגוג את Ray-Ban Envision במקביל לחגיגות המתקיימות בעולם, ויוצאים בפעילות שיווקית נרחבת שטרם נראתה בישראל, ששמה דגש על הטכנולוגיה המובילה של המותג המוביל בעולם"

לוקסאוטיקה ישראל חוגגת את השקת הקולקציות החדשות תוך העברת מסר החזון של המותג עם דגש על האיכות והטכנולוגיה של עדשות הפולורייזד – שמהוות את המנוע למשקפי המותג הנצחי Ray-Ban. עדשות פולורייזד של Ray-Ban מצטיינות בצלילות גבוהה ובהגנה מפני סנוור,  עם פילטרים מקטבים וציפוי נוגד השתקפות. העדשות מבטיחות ראיה נוחה, מפחיתות את המאמץ של העיניים ומונעות מצמוץ מול השמש. העדשות גם מגבירות את הניגודיות ואת הצלילות הוויזואלית, מפחיתות השתקפות, ומגבירות את החדות והתפיסה הריאליסטית.

טווחי מחירים: 850-1300 ₪

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד