הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שחקן חדש בתחום התה נוקט באסטרטגיית מחיר

31/05/2012

חברת דברים טובים סגל בעלת הזיכיון הבלעדי בארץ לשיווק תה מתוצרת "אימפרה" קונצרן תה בינלאומי מסרי לנקה נכנסת לתחום התה הירוק וחליטות פרי איכותיים במיוחד מתוצרת ביופלויד קונצרן מזון ממרכז אירופה - לרשתות השיווק בארץ דבר שעשוי להוזיל מחירי מוצרים אלה בעשרות אחוזים.

 

עד כה שיווקה החברה את התה הירוק וחליטות הפרי בחנויות ובמרכולים של המגזר הרוסי. כיום נמכרים מוצרים אלה לראשונה ברשת רמי לוי וברשת כמעט חינם במחירים המתחרים משמעותית באלה הקיימים. לדוגמה: החברה משיקה מארז המכיל 30 שקיקי תה ירוק איכותי במשקל 2 גרם האחד במחיר מומלץ לצרכן העומד על כ 12 ₪ בלבד לעומת מחיר  של כ 22 ₪ בממוצע אצל האחרים.

 

בנוסף משיקה דברים טובים סגל בבלעדיות את חליטות הפרי האיכותיות של חברת "ביופלויד" קונצרן מזון מהגדולים והמובילים בפולין תחת המותג "ביופיקס".

 

סדרת חליטות הפרי כוללת כ 20 סוגים של חליטות פרי ובמארזי משקל שונים. לדוגמה: מחיר מומלץ לצרכן של מארז המכיל 25 שקיקים במשקל 2 גרם האחד הוא כ- 9 ₪ בלבד לעומת כ- 16 ₪ בממוצע אצל האחרים ברשתות הגדולות.

 

לדברי יורם אביטל מנהל הסחר והשיווק בחברת דברים טובים סגל שוק התה הירוק וחליטות הפרי צמא לשחקנים נוספים "כיום הצרכנים משלמים מחירים גבוהים על מוצרים אלה ויש לחשוף את הצרכנים למותגים נוספים. אנו מייבאים תה וחליטות פרי איכותיים במיוחד ובמחירים שווים לכל נפש. אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת שהלקוחות ייהנו מתה ירוק ומחליטות פרי איכותיים ובמחירים אטרקטיביים".

 

עפ"י הערכות שוק התה החם בישראל מוערך בכ- 400 מיליון שקל וצומח בקצב מרשים של כ- 6% בשנה. שוק התה כולל 3 סוגים עיקריים: חליטות ותה בטעמים המהווים

כ 37% מהשוק תה שחור כ 40% ותה ירוק כ 23%.

כ- 60% מהצרכנים שותים תה לפחות פעם אחת ביום. כ- 80% מהצרכנים שותים תה בשקיות.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד