הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הזמרת פזית נוני בשיווק מחאתי

4/11/2012

 

הרשתות החברתיות מאפשרות למחאות אישיות להיות מופצות במהירות והופכות לעיתים את המוחא למיני סלב. הזמרת פזית נוני מנסה לרכב על הגל הזה ועל גב הדואר.

 

מטעם הזמרת נשלחה הודעה לעיתונות בה היא מספרת על חוויה קלוקלת בסניף הדואר השכונתי.

"בסך הכול רצתה פזית לשלוח מכתב אבל זה היה בלתי אפשרי. בסניף הדואר ברח' האצ"ל ברמת גן, עבדו שתי פקידות בסך הכול וניסו לתת שירות ליותר מ-200 איש שעמדו שם וחיכו. ביניהם זקנים, מוגבלים, נשים בהריון וילדים. המחזה היה מזעזע. אפילו מים לא הציעו לאנשים", נכתב מטעמה.

 

בהמשך מתואר כיצד פזית הלכה להביא מים לעומדים בתור, וכשהגיע הביתה: " כשהגיעה הביתה התיישבה על המחשב וכתבה פוסט מתוסכל בדף הפייסבוק שלה ובדף הפייסבוק של דואר ישראל. הפוסט של פזית זכה תגובות מעולות ואילו הפוסט שבדף הדואר... נמחק. התסכול והכעס שלא נתנו מנוח, יוצאים כעת בקליפ "פוסט מושר". הקליפ והשיר נוצרו יחד עם עידן, בעלה של פזית,  שהיה עד לסערת הרגשות בה הייתה כשחזרה מהדואר (שלוש שעות בשביל מכתב). התוצאה שהתקבלה היא סיפור אנושי אוטנטי שכולנו מכירים וסובלים ממנו".

 

 

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד