הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סלקום עוברת לשירות עצמי עם אפליקציה

4/11/2012

אפליקציית "סלקום אישי" מהווה נדבך נוסף במערך השירות הדיגיטלי של החברה, מעניקה ללקוחות החברה חווית שירות רב ערוצית בצורה הזמינה ביותר ללקוח ומציעה מגוון רחב של שירותים ייחודיים. האפליקציה מאפשרת ללקוח לקבל מידע ולבצע פעולות במנוי האישי בכל מקום ומועד שבו הוא מעוניין, כדוגמת שיחה עם נציג בצ'ט און ליין, רכישת מוצרים וקבלת מידע על מבצעים והטבות מותאמות לצרכיו האישיים, ביצוע פעולות בשירות עצמי, קבלת מידע על מצב החשבון, פירוט שימושים, גרפים, השוואות, ממוצעים ועוד ועוד.

 

באפליקציה אזור חו"ל הייחודי לחברה שמאפשר ללקוח לבצע רכישת חבילת חו"ל מוזלת מותאמת לארץ היעד ולאורך השהות, בכל מקום ובכל זמן, בתהליך פשוט ומהיר ללא צורך בשיחה לשרות הלקוחות ובהמתנה לנציג. פיתוח זה מתבצע לאור מחקרי לקוחות שערכה החברה מהם עולה, כי לחלק גדול מהלקוחות שמרבה בנסיעות לחו"ל קיים צורך של הרגע האחרון ברכישת חבילת חו"ל מוזלת מותאמת לארץ היעד ולאורך השהות.

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד