הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רגב קויצקי מאחד כוחות עם ליאו ברנט במסגרת התארגנות קבוצת פובליסיס בישראל.

5/02/2013
במסגרת המהלך יאוחדו צוותי המשרדים, תוך המשך פעילות מלאה של כל הלקוחות. את המשרד תובילהדר גור אריה, המשמשת בהצלחה מזה 3 שנים כמנכ"ל רגב קויצקי, וכומי כרמון תמשיך בתפקידה כסמנכ"לית הלקוחות הבינלאומיים של ליאו ברנט.המשרד החדש יקרא ליאו ברנט ישראל.

עדי קויצקי,מייסד רגב קויצקי, ימשיך וילווה באופן פעיל את המשרד ולקוחותיו.

איחוד המשרדים יהווה קפיצה משמעותית לקבוצת פובליסיס, ויאפשר מינוף החיבור והגישה אל הלקוחות והמשאבים הבינלאומיים של ליאו ברנט.

בין לקוחות הדגל של המשרד הממוזג שמונה כיום מעל ל-40 עובדים, ניתן למצוא את :פרוקטר אנד גאמבל, סמסונג ופיליפ מוריס.

ליאו ברנט העולמי, שמרכזו בשיקאגו, הינו אחד ממותגי הפרסום הבולטים והמוערכים בעולם, הוא מעסיק יותר מ- 8500 עובדים ב- 84 מדינות ברחבי העולם ובין לקוחותיו נמצאים מותגים כמו :סמסונג, קוקה קולה, מקדונלדס, פרוקטר אנד גאמבל, פיליפ מוריס, קלוגס, הולמארק, נינטנדו ועוד.

יורם באומן יו"ר קבוצת פובליסיס בישראל: "בשוק הפרסום המשתנה, חשוב להסתכל קדימה ולהוביל את השינוי. תמהיל המשרד החדש הכולל 3 מפרסמים מקומיים מהשורה הראשונה : באומן בר רבינאי, רגב קוויצקי וגלר , לצד לקוחות גלובאליים עם מותגי ענק הינו פורטפוליו מנצח עם פוטנציאל עצום".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד