הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת השחר יוצאת במהלך אסטרטגי חדש

20/10/2013

חברת השחר העולה, יוצאת במהלך אסטרטגי חדש, במסגרתו תשקיע החברה כ- 3 מיליון ₪. המהלך יגובה בקמפיין טלוויזיוני, שילוט חוצות, פרסום באינטרנט ובקולנוע.  מטרת המהלך הוא להגדיל צריכת ממרחי השחר העולה.

 

לדברי מאיר בסון, סמנכ"ל השיווק של חברת "השחר העולה", מטרת המהלך האסטרטגי החדש הוא להגביר את תדירות הקנייה והשימושים למגוון ממרחי השחר העולה השונים. אנחנו מוציאים את הממרח שלנו מהמזווה ומהמריחה רק על לחם, ומוסיפים אותו להיות המשדרג הרישמי של החטיפים בארון.

 

בכל משפחה צורכים חטיפים ואנו מאמינים כי הממרח שלנו יכול להיות המרענן הרישמי של חטיפים מלוחים ומתוקים כאחד. הממרח שלנו הוא למעשה הפרטנר המושלם לכל נישנוש", הוסיף בסון. לצורך הובלת המהלך נבחרה שירלי בוגנים להיות הפרזנטורית של החברה לשנת 2013-2014, ותוביל את כל פרסומי החברה במהלך האסטרטגי החדש.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד