הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הוניגמן קידס מכריזה על שינוי אסטרטגי

29/10/2013

הוניגמן קידס רשת בגדי הילדים,מכריזה על שינוי אסטרטגי שבמרכזו מהלך דרמטי של הורדת מחירים ב 20%-40% וחלוקה דיכוטומית ל- 2 קולקציות ברשת החנויות:  קולקציה חגיגית וקולקציה יומיומית. במסגרת המהלך ישופצו בהדרגה כל 65 חנויות הרשת לפורמט חדשני אשר עיצובה מאפשר חלוקה ברורה למיצוב שתי קולקציות הנבדלות בעיצוב ובפונקציונליות.

 

לדברי מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן: "קבוצת הוניגמן שמה לה למטרה להמשיך להוביל את שוק אופנת הילדים בישראל. לאחר פיילוט מוצלח של עונה שלמה בפורמט חנויות חדשני ובהחדרת קולקציה יומיומית, אנו מוכנים לצאת לדרך עם אסטרטגיה חדשה של מיצוב ותמחור המוצר ללקוחות. הקולקציה החגיגית תתחרה בעיצוב ובמחיר במוצרים של "זארה קידס", "קסטרו קידס"  ובעתיד The Children's Place  ו Mango Kids וקולקציית הבייסיק היומיומית תתחרה במחירי "פוקס קידס" ו H&M. אנו מאמינים שמהלך זה יגדיל משמעותית את הכנסות החברה  - מהלך אשר יחזק את מעמדנו כרשת אופנת הילדים הגדולה והמובילה בישראל באמצעות מתן מענה פשוט, ישיר ומיידי לצרכי האמא הישראלית המבקשת לקנות בגדי ילדים מעוצבים במחירים נוחים".

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד