הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קולגייט בשיתוף פעולה עם ההסתדרות לרפואת שיניים

18/12/2013

מותג היגיינת הפה  הבינלאומי והמוביל קולגייט, יוצא במהלך חדש וייחודי בשיתוף ההסתדרות לרפואת שיניים ובעידוד משרד הבריאות: המהלך נועד לעידוד בריאות הפה והשיניים ובמסגרתו יוזמן הציבור הרחב  לבדיקות הפה והשיניים בחינם אצל מאות רופאי שיניים ברחבי הארץ. פעילות זו תיכנס לתוקף במהלך חודש דצמבר ולמשך חודש שלם- כלל האוכלוסייה בישראל תוכל ליהנות מהטבה ייחודית לשמירה על בריאות הפה וללא כל התחייבות וזאת במטרה להעלות המודעות לשמירה על היגיינת הפה.

מסקר שערכה חברת קולגייט- פלמוליב עבור המותג קולגייט באמצעות מכון המחקר שילוב, לבדיקת הרגלי הביקור של הישראלים אצל רופא השיניים, עולה באופן מפתיע כי נשים ובעלי הכנסה נמוכה נוטים ליזום יותר בדיקות שגרתיות, מאשר גברים ובעלי הכנסה גבוהה.

עוד עולה מהסקר, כי בדיקות שיניים בחינם עשויות להעלות את תדירות ביקורם של 60% מהציבור אצל רופאי השיניים בקרב מרבית האוכלוסייה, למעט בקרב בני 50 + ובקרב בעלי הכנסה גבוהה.

הסיבות העיקריות לביקור אצל רופא השיניים הן תחזוקה מונעת (שיננית) וכאבי שיניים. 14% מכלל האוכלוסייה סבורה כי שיניים בריאות הן בעיקר עניין גנטי בעוד היתר מודעים לצורך בצחצוח שיניים פעמיים ביום והקפדה על שימוש בחוט דנטאלי, מי פה ומברשת שיניים טובה.

התשלום/ מחיר הטיפול/ הבדיקה הנו אחד משלושת הגורמים המרכזיים המשפיעים על בחירת רופא שיניים כאשר השניים הנותרים הם, המלצה של אדם קרוב וקרבה גיאוגרפית לבית, או למקום העבודה.

היקף ההשקעה במהלך החדש כ-5 מיליון ₪, וכולל קמפיין טלוויזיה רחב היקף שיעלה בערוצים 2, 10 ופעילות אינטרנט.

ד"ר גיא טוביאס, מנהל מדעי של קולגייט ישראל  בשסטוביץ  מוסר: "חניכיים נפוחות עשויות להעיד על בעיות חניכיים ואלו עשויות להוביל לבעיות חמורות בפה.  על כן, קולגייט יצאה במהלך רחב היקף זה על מנת לאפשר לכל תושבי ישראל את ההזדמנות לגשת לבדיקות שיניים תקופתיות בלמעלה מ- 470 מרפאות בפריסה ארצית וללא כל תשלום, או התחייבות כלפי הרופא המטפל".

עוד הוסיף טוביאס, כי " על פי נתוני הלמ"ס 2009, תדירות הביקורים של כלל הציבור הישראלי אצל רופאי שיניים היא לא גבוהה במיוחד, עם זאת, תדירות הביקורים תכופה יותר בקרב נשים מאשר בקבוצת הגילאים  45-64 , עוד עולה כי באזור הצפון תדירות הביקורים אצל רופא שיניים הנה הגבוהה ביותר בארץ".* 

ד"ר יצחק חן, יו"ר ההסתדרות לרפואת שיניים מסר "אנו שמחים לשתף פעולה עם המותג קולגייט  בפעילות מבורכת זו. מדובר במהלך רחב היקף יחיד מסוגו המאגד כ- 470 רופאי שיניים מרחבי הארץ אשר נעתרו לפעילות ייחודית לטובת כלל האוכלוסייה במטרה להעלות את המודעות לשמירה על בריאות הפה".

נגה בנר, מנהלת שיווק וטרייד קולגייט- פלמוליב ישראל  בחברת שסטוביץ  מסרה: "אנו גאים להשיק את המהלך המשותף עם ההסתדרות לרפואת שיניים ובעידוד משרד הבריאות מתוך מטרה משותפת לעידוד שמירה על היגיינת הפה באמצעות בדיקות שיניים חינם. כחברת היגיינת הפה  המובילה בעולם אנו פועלים רבות על מנת לחדש ולהוביל הן בטכנולוגיות מתקדמות חדשניות והן בהשקת מוצרים איכותיים ללא פשרות, יחד עם זאת אנו פועלים על מנת להעלות את המודעות של כלל האוכלוסייה למצב הפה ולהנחיל תרבות לקיום בדיקות שיניים תקופתיות התורמות לאיכות החיים ולשמירה על מצב פה תקין לאורך זמן. אנו צופים כי עם השקת המהלך תהיה היענות גדולה של הציבור לגשת לרופאי השיניים הקרובים למקום מגוריהם ולנצל את ההזדמנות בבדיקה תקופתית וללא תשלום או התחייבות כלשהי".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד