הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לאלין במהלך מיתוג מחדש עם עיצוב חדש לאריזות וסניפים

8/09/2014

לאלין יוצאת לראשונה במהלך כולל של מיתוג מחדש תחת הסלוגן "A whole new world/ by Laline". במסגרת המהלך יושקו עיצובים חדשים לאריזות המוצרים, פורמולות חדשות מועשרות במרכיבים טבעיים, ניחוחות חדשים ושיטת צעדים חדשה לחוויית טיפוח מושלמת .

אילת לוי פלד, מנכ"לית Laline, אמרה היום כי המיתוג  החדש מהווה חלק ממהלך כולל שמתבצע בחברה ונוגע באופן מקיף בכל הרבדים של מותג  Laline: נראות החנות, אריזות המוצרים, ניחוחות חדשים,  פורמולות ושיטת צעדים חדשה לחוויית טיפוח מושלמת. לדבריה, המהלך נועד להמשיך לרגש את הלקוחות, לשמור על מובילות ולסייע לללין לשכפל את ההצלחה הישראלית גם בשווקים בינלאומיים.

 

שרית אליה אברבוך, סמנכ"לית השיווק של הרשת אמרה היום כי הקונספט העיצובי החדש מבקש לקחת את כל מה שמוכר ואהוב ב- Laline למקום חדש ומרגש. האתגר הגדול היה למצוא את האיזון בין חוויית קניה גבוהה ומרגשת לחוויית קנייה נגישה ולא מאיימת.

המטרה לשמר ולחזק את הנכסים הערכיים והוויזואליים של המותג על גבי אריזות ייחודיות ומזוהות לצד יצירת  סדר, שיטה ובידול במגוון העשיר של סדרות המוצרים והניחוחות ולהפוך את חווית הקניה לידידותית ונעימה.

 קווי ההשראה מתבססים על החוויה שללין הציעה עד היום: צבע הלבן, חלק מהקונספט המבדל של המותג, וחוויה בחנות כמפלט- בריחה לעולם של יופי, שלווה, טוהר ופינוק.

עיצוב החנויות תוכנן על פי אסטרטגיה חדשה שמטרתה להעצים את חוויית הלקוחות ולאפשר התמצאות נוחה יותר במגוון העשיר של המוצרים והסדרות. אריזות המוצרים המוכרות מפנות  את מקומן לאריזות ייחודיות, מעוטרות במדליון, שפותחו בלעדית על ידי Laline- נוחות יותר, רומנטיות יותר ובעלות מראה אקסלוסיבי. החנות על פי המיתוג החדש, מסודרת לפי סדרות במודולים בהם שזור קונספט שילוט קפדני המקל על ההתמצאות בעולם המוצרים והמבצעים המגוונים.

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד