הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פלאפון משיקה מותג סלולר פרטי

8/02/2016

חברת פלאפון חשפה הבוקר (ב') לראשונה בסלולר בישראל מותג פרטי של סמארטפונים, תחת השם -  ."GINI" המותג הפרטי, המיוצר במיוחד עבור פלאפון, באחד המפעלים המובילים בעולם למותגי סמארטפונים פרטיים, מביא עמו מהפכה בתחום העיצוב והמחיר. בנוסף, לראשונה בישראל פלאפון מצרפת למכשירים ללא תוספת תשלום חבילה של אחריות לכל החיים, זיכרון ללא הגבלה בענן וכן ערכת אביזרים מורחבת בשווי כ-300 שקל. מדובר במכשירי פרימיום מתקדמים בעלי מעבד חזק ברמת גימור גבוהה ובמחירים הנמוכים בכ-30-40% לעומת מותגי פרימיום מובילים.

 

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר היום "שוק הסלולר נמצא בנקודת מפנה, אחרי שהסלולר הפך בשנים האחרונות למוצר צריכה עם דגש על מחיר. המחיר ימשיך לשחק מרכיב מרכזי בקבלת ההחלטות של הלקוח, אבל הלקוח מצפה ליותר ואנחנו נמשיך וניתן יותר. לפלאפון יכולה להיות רק אסטרטגיה אחת – להיות חברת הסלולר הטובה בישראל שמספקת ללקוחות את התמורה הטובה ביותר עבורם".

 

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, אמר היום "הלקוח הישראלי מחפש בידול בשוק הסמארפונים. האתגר שלנו כיצד מייצרים בידול אמיתי בעידן של תחרות מוגברת, ולא להיות רק שחקן של מחיר. החלטנו להיכנס למותג פרטי בתחום הסמארטפונים, לאחר שזיהינו פלח שוק שלא טופל עד כה, שנותן מענה מצוין ללקוחות שרוצים מכשיר פרימיום אבל לא במחיר פרימיום. שוק הסמארטפונים בעולם נמצא בצמיחה מתמדת, וגם בישראל לפי ההערכות נמכרו           ב-2015 כ-3.2 מיליון סמארטפונים".  

 

"עד לפני שנתיים", אמר אילן סיגל, "שוק הסמארטפונים העולמי היה שוק של שתיים-שלוש שחקניות גדולות. בשנתיים האחרונות השוק השתנה ואנו רואים מגמה יחסית חדשה בעולם, בה כ-60% מכלל המכירות הן של מכשירים שאינם מותגי פרימיום. גם  בישראל כ-16% מכלל המכירות הן של מכשירים לא ממותגים, כך שאנו מעריכים שתוך 3 שנים 50% מכלל הסמארטפונים שימכרו בישראל יהיו תחת מותג פרטי ו-Challenger".

 

"ממחקר שערכנו, "אמר סיגל, באמצעות חברת הסקרים הבינלאומית IPSOS, מצאנו שהציבור הישראלי מכיר מותגי סמארטפונים במחיר מוזל ומוכן לרכוש אותם. המחקר, שנערך בסוף חודש ינואר באופן אינטרנטי בקרב 506 נשאלים המייצגים את כלל האוכלוסיה מצא, כי 76% מהנשאלים מכירים את מותגי סמארטפונים המוזלים הנמצאים בארץו-84% מכלל הנשאלים גם היו מוכנים לרכוש סמארטפון ממותג פחות מוכר, עבורם או לבני משפחתם, זאת בתנאי שיש לו אחריות ואבא.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד