הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סלין דיון ומותג הילדים הישראלי-הבינלאומי NUNUNU משיקים מותג אופנה חדש

20/11/2018
סלין דיון ומותג הילדים הישראלי-הבינלאומי NUNUNU משיקים מותג אופנה חדש

סלין דיון חברה לאיריס אדלרוטלי מילכברג, מייסדות, מעצבות ובעלות מותג בגדי הילדים הבינלאומי,NUNUNU, וביחד הן יצרו אתCÉLINUNUNU, מותג אופנה חדש שכל מטרתו:לשחרר ילדים מההגדרות המגדריות המסורתיות.

 

ב- CÉLINUNUNU מתאחדים שני כוחות גדולים תחת אמונה אחת: לאופנה יש את הכוח לעצב את דעתם של אנשים. המותג בא לנפץ סטריאוטיפים ולעודד ילדים להיות חופשיים למצוא ולבטא את האינדיווידואליות שלהם דרך הבגדים שהם לובשים.

הקשר בין סלין דיון ובין NUNUNU נוצר לפני כשמונה שנים, אז החלה דיון לרכוש את בגדי המותג עבור בניה, התאומים אדי ונלסון בעיקר אצל פרד סיגל שבהוליווד. ההצעה לאחד כוחות הגיעה אל NUNUNU לפני כשנה וחצי מסלין באמצעות הסוכנות המייצגת אותה,PROMINENT brand + talent. אלו פנו אל אדלר ומילכברג בהצעה לצאת לדרך משותפת, והשתיים נענו.

 

סלין דיון: "תמיד אהבתי את NUNUNU ואת מה שהמותג מייצג, כך ששותפות עם איריס וטלי במטרה לעודד דיאלוג של שוויון נשמע כמו הדבר ההגיוני לעשות. CÉLINUNUNU מאפשר לילדים לעשות בחירות משוחררות מסטריאוטיפים ונורמות, מושפעות רק על ידי טעמם והעדפותיהם האישיות. אנו עוזרים להם להרגיש חופשיים, יצירתיים, מלאי השראה, מכבדים זה את זה ומאושרים בעולם".

 

איריס אדלר וטלי מילכברג: "עשר שנים אחרי שהתחלנו את המהפכה ויצרנו שפה אלטרנטיבית ובועטת במוסכמות של אופנת הילדים, NUNUNU  הוא כיום מותג מבוסס וחובק עולם. הרגשנו שהגיע הזמן לעלות מדרגה ולהפיץ את הבשורה שלנו ליותר אנשים, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאיחוד כוחות עם אחת מהאמניות האהובות בעולם, אשה שהיא אייקון אופנה ומעצמה של כח, נשיות ואמהות".

 

שיתוף הפעולה בין סלין דיון לבין NUNUNU נוצר בעזרתו והנחייתו של דן לוין מ-Prominent brand + talent ובתמיכת Epic Rights המייצגים במשותף את סלין דיון.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד