הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ZoomInfo מציעה ניתוח שוק למחלקות שיווק ומכירות תוך 5 ימים

31/05/2020
ZoomInfo מציעה ניתוח שוק למחלקות שיווק ומכירות תוך 5 ימים

ZoomInfo חברת מודיעין עסקי הפועלת בוונקובר, קנדה, ושמייסדיה ישראלים,  תוך שהיא מתחרה באופן ישיר בגוגל ולינקדין, משיקה שירות חדש לכלל לקוחותיה בעולם ובישראל- ZoomInfo Health Scan Analysis. השירות מאפשר ללקוחות החברה חזרה מהירה לשגרה ממשבר הקורונה (תוך 5 ימים בלבד מקבלת השירות) ומספק למחלקות המכירות והשיווק ניתוח הוליסטי של השוק שממקד מאמצי אסטרטגית המכירה, מזהה הזדמנויות חדשות מגדיל רווחים.

משבר הקורונה, הביא את כלל השווקים לחישוב מחדש, בין אם מדובר בזיהוי הפוטנציאל של העבודה מהבית או שינוי תפיסתי בתחומי השיווק והמכירות, תחום שנפגע משמעותית בחודשים האחרונים. אותם צוותי שיווק ומכירות מתקשים למכור ללקוחות קיימים ולגייס לקוחות חדשים, בעקבות כך ובמטרה לספק מענה לאתגר החדש, ZoomInfo פיתחה את השירות חדש המזהה באילו שווקים יש להתמקד.

השירות החדש של החברה כולל חמישה שלבים:

  • הערכת צרכים והתייעצות - שיתוף תוכניות עתידיות ואתגרים עסקיים שפקדו את לקוחות זום אינפו במהלך משבר ה-COVID-19. 

  • שיתוף דאטה - הלקוח ישתף את צוותי החברה בביצועים שלו, לפני המשבר ותוך כדי המשבר.

  • ניתוח נתונים - ניתוח מקיף על ה-sales cycle ועל הלקוחות. הניתוח הכולל מודיעין עסקי שעוזר למקד את המאמצים, הניתוח יעזור להבין היכן הפגיעה העיקרית בעסקים וזום אינפו תיתן כלים כיצד ניתן להתמודד איתה. הניתוח כולל הסתמכות על נתונים שהעביר הלקוח (פרוספקטים, דוחות) והסתמכות על הדאטה של זום אינפו.

  • הערכת שוק ואיתור הזדמנויות עסקיות -  מבוסס על הניתוח שנעשה על הפייפלין הקיים של הלקוח. זום אינפו תספק ללקוחותיה דוח מפורט על השווקים השונים- לאיזה שוק ניתן לחדור, באילו שווקים ממשיכים לקנות ועוד. הדוח מפולח לפי צרכי הלקוח, גודל חברה ותעשייה, ויישלח חמישה ימים לאחר הייעוץ הראשוני. 

  • נקיטת פעולה- קבלת רשימה מדויקת של prospects שכדאי להם לדבר איתם.

בנוסף, שירות ה-Health Scan Analysis של זום אינפו מספק ללקוחותיה רשימת יעדים שנאספו בקפידה שתאפשר להם לקבל החלטות תפעוליות על פי תוצאות ניתוח ה-Health Scan Analysis שלהם ועל ידי מינוף מסד הנתונים הגדול ביותר של אנשי קשר בתחום ה- B2B ומסד הנתונים של זום אינפו. בעצם השירות מאפשר ללקוחות זום אינפו לקבל הבנה ברורה של השוק, כולל מי קונה ועם מי כדאי לפתח קשרי לקוחות/ שיתופי פעולה חדשים.

״כולנו מתמודדים עם ההשלכות והאתגרים שמשבר הקורונה הביא איתו, בין היתר בתחום המכירות והשיווק,״ אמר ניר קרן, סמנכ״ל טכנולוגיה בזום אינפו, והוסיף ״השוק ספג מכה קשה ומאידך המשבר הביא עימו המון תובנות ופיתוחים חדשים, כך גם אנחנו בזום אינפו זיהינו צורך חדש שהוליד את פיתוח ה-Health Scan Analysis. אנחנו מאמינים שהשירות החדש יעזור ללקוחותינו להתרגל לשגרה החדשה, לזהות הזדמנויות עסקיות חדשות ולהגדיל רווחים.״ 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד