הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פעם חמישית ברציפות לקבוצת מנורה ברשימת מותגי העל

25/11/2019
פעם חמישית ברציפות לקבוצת מנורה ברשימת מותגי העל

גם השנה קבוצת מנורה מבטחים נכללת ברשימת מותגי העל של ישראל לשנת 2019 בחסות ארגון ה-Super brands. בחברה מציינים כי הכתרתה של הקבוצה בפעם החמישית ברציפות ברשימת מותגי העל ישראל בקטגוריית חברות הביטוח, הינה המשך ישיר לזכייתה הרצופה של החברה השנים האחרונות בקטגוריית 'קרן הפנסיה של השנה' מטעם עיתונאי הביטוח והפיננסים ועיתון 'עדיף'.

 

יעל גרינולד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות: "אנחנו גאים ומאושרים להיכלל בפעם החמישית ברציפות ברשימת מותגי העל של ישראל.  אנו מעניקים לקהל לקוחתנו ולסוכנינו את השירותים והמוצרים הגמישים והטובים ביותר שהם יכול לקבל , הממצבים אותנו בTOP  של ענף הביטוח, הפנסיה והפיננסים גם השנה "

 

כיצד נבחרים מותגי העל?

לאחר הרכבת רשימה של כל המותגים שפעלו בשנה שעברה בישראל, דירגו אותה כ- 130 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מובילים ששימשו כצוות שופטים מקצועי. בשלב הבא, עברו 885 המותגים בעלי הציונים הגבוהים ביותר למחקר צרכנים. את המחקר ערכה חברת המחקר IPSOS, על פי מתודולוגיית המחקר של Superbrands בעולם, ולמעשה, הצרכנים הם שקבעו למעשה מי הם ה- Superbrands של ישראל.

  

קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בעיקר בניהול עסקי ביטוח ופנסיה. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ- 204 מיליארד ₪  ועם היקף פרמיות ודמי גמולים שנתיים של כ- 24 מיליארד ש"ח. מנורה מבטחים מציעה מגוון פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות וקופות גמל. מנורה מבטחים מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, מבטחים החדשה, המנהלת נכסים בהיקף של כ- 128 מיליארד ש"ח והנה קבוצת ביטוחי הרכב הגדולה בענף. בשנות פעילותה, מאז שנת 1935, ביססה מנורה מבטחים שם של חברה אמינה, יציבה ויצירתית, המעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי, אמין ויעיל ותשואות מהגבוהות בענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח, וזאת לאורך שנים.


כתבות נוספות בנושא מיתוג ואסטרטגיות שיווקיות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד