הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תמי גלילי מנכ"ל GNC:"בעקבות הביקוש לציטוזן הוחלט להגדיל משמעותית את תקציב הפרסום"

1/06/2005

רשת  GNC הגדילה את תקציב הפרסום של המוצר ב –50% , והוא יעמוד עתה על 750,000 ₪. הקמפיין כולל : מודעות חסות בטלויזיה, מודעות בעיתונות ארצית ומקומית ובאתרי אינטרנט. תמי גלילי מנכ"ל GNC:"בעקבות הביקוש הרב לציטוזן מאז תחילת הקמפיין,  הוחלט להגדיל משמעותית את תקציב הפרסום למוצר. הצלחת הציטוזן נובעת מהביקושים הערים בשוק למוצרי דיאטה אמינים של חברות מוכרות."

לדבריה, הקמפיין למוצר ציטוזן  מסייע  באופן משמעותי גם לחיזוק המותג GNC, והראיה לכך מאז תחילת הקמפיין עלתה הדרישה ליתר מוצרי החברה. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד