הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יפאורה תבורי מעלה קמפיין תדמיתי חדש לתפוזינה עם פנים ג'ינג'יות חדשות...

5/06/2005

יפאורה תבורי מציגה קמפיין תדמיתי חדש ומרענן לתפוזינה, בהשקעה של כ-1.5 מליון דולר, הכולל סרט פרסומת, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24. הקמפיין, מעביר את המסר:"תפוזינה - עושה רק טוב". הסרטון תומך בערכי המותג ומחזק את החיבור הטבעי של תפוזינה לפרי, להרגשת החיוניות ולרעננות. הקמפיין צולם בבודפשט עם הדוגמנית מוניק ספרונקחברתו וארוסתו של די.ג'יי טייסטו.

תפוזינה בקמפיין הנוכחי מעבירה את ההשפעה החיובית של המשקה על הנפש – הנובעת גם ממקור המשקה (הפרי) וגם מאישיות המותג (נערת תפוזינה).

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד