הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת התיירות גוליבר מעלה קמפיין חדש בהיקף של 2.5 מיליון ש"ח

5/06/2005

חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות, שכתובתו: www.gulliver.co.il, מעלה היום קמפיין חדש. הקמפיין, שיימשך כ- 8 שבועות, יכלול שילוט על אוטובוסים, רדיו אזורי, עיתונות כתובה ואינטרנט, ומובילים אותו משרדי הפרסום גלר נסיס וארק אינטראקטיב.

 מדובר בקמפיין מודעות ומיתוג תחת הסיסמה: "העולם קטן עליך" הבא להדגיש את המסר כי אתר האינטרנט של גוליבר (www.gulliver.co.il) הינו "אתר אחד ענק" המאגד בתוכו את כל מוצרי התיירות השונים בהם טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות נופש וחבילות ערים,  הפלגות נופש, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, בתי מלון בישראל ובתי מלון בסיני.

 

צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, מציין כי: "אתר גוליבר אינו עוד אחד מאתרי הדילים והחבילות של הרגע האחרון אלא אתר המספק מידע מפורט ועשיר המאפשר לגולש המזמין באמצעות האינטרנט לתכנן את הטיול מראש מא' ועד ת'. מאחורי אתר גוליבר, המגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי, עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות הפועלים בישראל".

 

לדברי קרפל, עד כה גוליבר פרסמה רק באינטרנט, אולם עם הגידול בפעילות החברה והכניסה לתחומים חדשים, החליטה החברה להגדיל את תקציב הפרסום ולעלות בקמפיין תדמיתי חדש.

לאחרונה אף השיקה גוליבר אתר משופר הכולל מספר מודולים חדשים בהם מודול הפלגות נופש, דף בית ממוקד צרכן ומנגנון חיפוש טיסות חכם וייחודי.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד