הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"אירוקה" מעלה לטלוויזיה קמפיין תדמיתי באורך 60 שניות ובהשקעה של 400 אלף דולר

19/06/2005

"אירוקה" רשת משקפי השמש הגדולה בישראל, מעלה קמפיין תדמיתי חדש, השני העונה. במרכז הקמפיין סרטון באורך 60 שניות בכיכובה של סנדי בר המורכב מקולאז' של סרטי אירוקה מהעונות שעברו, אשר יעלה לאוויר היום בערוצים המסחריים, באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן".

בסרטון אשר נבנה כאמור על בסיס קולאז' של סרטי אירוקה, הושם דגש על העברת פאן מיסטי עם זיקה חזקה לאסתטיקה אומנותית. טכניקת הקולאז' מאפשרת העברת  מכלול של פריימים המותיר בקרב הצופים תחושה של הפנוט.   

 

לדברי מייקל וולף מנכ"ל החברה מטרתו של המהלך הוא להעניק לחצי מליון לקוחות אירוקה סרט יפיפה ומעורר מחשבה. על פי וולף, כמובילת דעת קהל שואפת אירוקה לייצר סטייטמנט אומנותי אשר יפרוץ מעבר לתחום משקפי השמש.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד