הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סקר גרופ חתמה הסכם שת"פ עם Think Big, זכיינית הפרסום באתר החרמון

17/09/2008 16:35

חברת סקר גרופ בע"מ, המתמחה במתן שירותי פרסום מתקדמים, שיווק והקמת מערכות מדיה ומיסוך מתקדמות, חתמה הסכם שת"פ עם Think Big, זכיינית הפרסום באתר החרמון.

 

במסגרת ההסכם, תציב סקר גרופ משאית עם מסך LED ענק כפלטפורמה פרסומית ייחודית בכניסה לאתר החרמון. הפעילות תימשך ב-12 סופי שבוע, כאשר צפי חשיפה נאמד בכ-1.5 מיליון מבקרים שיבקרו באתר במהלך החורף.

 

אלון סקר, מבעלי סקר גרופ: "הפלטפורמה הפרסומית הייחודית שהחברה שלנו מציעה תאפשר לחברת Think Big להציע למיטב המפרסמים במה אטרקטיבית ביותר עבורם. מסך ה- LED הנייד והייחודי שלנו יוצב על משאית בכניסה לאתר ויאפשר למפרסמים להגיע ישירות אל קהל היעד שלהם ולהעביר להם את המסר".

 

גבי לביא מנכ"ל Think Big: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת המדיה סקר גרופ. אנו סמוכים ובטוחים כי הפרסום, באמצעות המשאית הניידת של סקר גרופ, באתר החרמון בתקופת החורף, יהיה בעל השפעה גדולה מאד, וייחשף לכ-מיליון וחצי מבקרים באתר".

 

מסך ה-LED הענק (כ-15 מ"ר), של חברת סקר גרופ מגיע לכל מקום ואירוע בארץ על גבי משאית מתנייעת ומאפשר  שידור פרסומות, סרטוני תדמית, שידורים ישירים מאירועים ועוד.  

 

המסך מאפשר תצוגה ברורה וחזקה של שידורי וידאו על גבי המסך גם בתנאי אור יום מלא והם בעלי עוצמת הארה משתנה בהתאם לאופי השידורים. המסכים מותאמים להעברת מסרים פרסומיים מכל מקום בארץ ומכל אירוע, בכל שעות היום ובבולטות גבוהה ויכול לאפשר זווית צפייה גם של 170 מעלות.

 

הניידות של המסכים מאפשרת זמינות בלתי מוגבלת ואימפקט חשיפתי רחב. כל מסך מתפקד כיחידה עצמאית (עם גנרטור פנימי) ללא צורך בחיבורי חשמל, ומתופעל על ידי צוות מיומן. המערכת תומכת בכל סוגי המדיה והינה מדיה דינאמית המאפשרת שינויי תוכן בזמן מינימאלי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד