הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין קייצי לחזיות DIM מקבוצת "עדה ליס" "את DIM לא מורידים"

26/06/2005

חברת "עדה ליס", יבואנית ההלבשה התחתונה, יוצאת בקמפיין קייצי לקולקציית הקיץ של חזיות DIM המכונות "עור שני בגוף" באמצעות משרד הפרסום "נחמני-צפריר". 

 

תקציב הפרסום של הקמפיין יעמוד על כ- 1,000,000 ₪ והוא יפורסם במדיה ובשלטי חוצות. 

 

הסלוגן אשר מוביל את הקמפיין הוא "את DIM לא מורידים" מבקש להדגיש את העובדה שהחזיות הן כמו עור שני לגוף ומעניקות תמיכה לחזה ומותאמות באופן מושלם לגוף, הן מיוצרות ללא תפרים כך שכמעט ולא ניתן להבחין בהן תחת הבגדים.

 

DIM  הינו מותג צרפתי.  המותג שייך לקונצרן הבינלאומי " SARA LEE".

 

בשנה האחרונה, ישנה מגמה של התפתחות ההלבשה התחתונה המעוצבת, גם המידות הגדולות אשר בעבר היו פונקציונאליות ונטולות נגיעה עיצובית מגיעות היום במגוון צבעים ודוגמאות.

 

בעונת הקיץ, המכירות בענף ההלבשה התחתונה עולות בכ- 30% לעומת החורף וזה בעקבות העובדה שבקיץ בשל הזיעה ישנה תחלופה גבוהה יותר של ההלבשה התחתונה ובנוסף, הבגדים החשופים מצריכים לעיתים חזיות מיוחדות שיתאימו לפריט הלבוש.

 

ישנה חלוקה גילאית ברורה בהעדפותיהן של הקונות. הצעירות (גילאי 15-21), מעדיפות חזיות יותר מעוצבות, מסוגננות וצבעוניות לעומתן הנשים מעל גיל 21, מעדיפות יותר חזיות פונקציונאליות, נוחות ובעלות צבעי "בייסיק" – לבן, צבע גוף ושחור.   

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד