הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חשבתם שכבר אזלו המקומות לפרסם? חדש: פרסומות המוצבות בתוך עמדות המשתנות בשירותי הגברים

27/06/2005

אם חשבנו שראינו את כל אפיקי הפרסום האפשריים, חברת אוליביה אינוביישנס Olibya Innovations)) מציגה, לראשונה בישראל, אפיק מדיה ייחודי: פרסומת המוצבת בתחתית עמדות המשתנות בחדרי השירותים הציבוריים של הגברים.

 

ה –Wizmark שפותח בארה"ב כפטנט ייחודי וזוכה שם להצלחה אדירה, כולל בתוכו שטח פרסומי שלא ניתן להתעלם ממנו. כך גבר המגיע להטיל את מימיו "מפעיל" למעשה את המכשיר אשר מוצע בסוגים שונים הכוללים תמונות, נורות מהבהבות וקובצי סאונד המאפשרים השמעת "טיזרים" ומופעלים אוטומטית בעת השימוש במשתנה.

 

חברות ענק מהגדולות בשוק האמריקאי כבר אימצו את ערוץ המדיה החדש, דוגמת MTV, מרלבורו, פורד, דיסני וורלד ואחרות. את ה – Wizmark ניתן כיום למצוא ברחבי ארה"ב בבארים, מועדוני ריקודים, מסעדות, בתי-קולנוע, משרדים, אצטדיונים, בתי-ספר וכו'.

 

ירון, מנכ"ל אוליביה אינוביישנס, אמר: "במציאות בה הצרכנים חשופים לאלפי גירויים פרסומיים  ביום, רוב שטחי הפרסום הנמכרים לא רק שאינם מביאים אותם להצצה של שלוש שניות במוצר, אלא גם אינם מבטיחים התמקדות מוחלטת בפרסום. ה-Wizmark הוא הפתרון האידיאלי עם שטח פרסומי יעיל וממוקד במיוחד אשר לא ניתן להתעלם ממנו למשך חצי דקה, מה שהפך אותו ללהיט החדש בעולם הפרסום האמריקאי."

 

לדבריו, "שיטת הפרסום החדשה, שפותחה על ידי חברת Wizmark האמריקאית, מנצלת עד תום את הכלל הבלתי כתוב הידוע לכל גבר בזמן הטלת מימיו בחדרי השירותים הציבוריים: הוא יכול להתבונן בכל כיוון שהוא, מלבד הפניית מבטו ימינה או שמאלה. בצורה זו ה – Wizmark, מבטיח למפרסם 'קהל שבוי' של 30 שניות יקרות מפז בפרסומת. זהו פתרון שיווק אידיאלי למוצרים הפונים לקהל היעד הגברי - ממשקאות אלכוהוליים, סיגריות, אמצעי מניעה ועד מוצרי ספורט, סרטים ומכוניות".

 

חברת אוליביה אינוביישנס מתעתדת להשיק בקרוב גם את הגרסה הנשית של ה-Wizmark, ה- Tellaview.

לפרטים נוספים אודות ה-Wizmark אפשר לבקר באתר החברה: http://wizmark.olibya.com

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד