הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הרבל אסנס יוצאת בקמפיין פרסום חדש תחת הסיסמא: "להיסחף עד קצות השערות...פעמיים"

19/09/2005

הרבל אסנס, מבית פרוקטר אנד גמבל, מעלה קמפיין פרסום בטלוויזיה החל מסוף ספטמבר, באמצעות משרד הפרסום "גלר נסיס" ובהשקעה של מיליון דולר.

 

מנהלת מותג הרבל אסנס בפרוקטר & גמבל ישראל רבקה קהת מוסרת : "צרכניות הרבל אסנס 

נהנות מהניחוח הסוחף של המותג בעל הרכיבים הטבעיים של תמציות פירות וצמחים.  מטרת הקמפיין להדגיש את החוויה שיש למותג להציע והיתרון הכפול בשימוש בשמפו וקונדישנר הרבל אסנס, "פעמיים הניחוח, פעמיים חוויה" וע"י כך להגביר את המודעות וההתנסות במוצר".

 

הקמפיין שעולה בסוף ספטמבר ילווה בסלוגן "להיסחף עד קצות השערות, פעמיים". הקמפיין יעלה בטלוויזיה וילווה בפעילות קד"מ אינטנסיבית. הקמפיין הינו אדפטציה לקמפיין מחו"ל שנקרא: ‘TWICE’, ומדגיש את ההנאה הכפולה מחוויית החפיפה בשמפו ומרכך של הרבל אסנס.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד