הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הדוגמנית הבינלאומית שירלי בוגנים תוביל את קמפיין החורף של רשת "הגרה"

20/09/2005

הדוגמנית הישראלית הבינלאומית שירלי בוגנים נבחרה להוביל את קמפיין סתיו-חורף 2005-6 של רשת אופנת "הגרה". הקמפיין יכלול פוסטר מדיה, קטלוג, מודעות בעיתונות היומית ובמגזיני הנשים וכן פוסטרים בנקודות המכירה בהשקעה כוללת של 1,500,000 ₪, כאשר שכרה של בוגנים יעמוד על 25,000$.

 

קמפיין סתיו-חורף 2005-6 של "הגרה" הינו הקמפיין הראשון מאז רכישת הרשת מאיש העסקים אביב סלהוב ע"י קבוצת אנשי עסקים בראשות יעקב תגר. את הקמפיין ילווה הסלוגן החדש: Real life, Real fashion, Real women.

 

שלומי טבת, מנכ"ל "הגרה": "מלבד היותה דוגמנית יפיפיה ושם נרדף להצלחה בינלאומית, שירלי מביאה איתה את שני הערכים המסמלים את הגרה יותר מכל: בשלות ויוקרה".

 

"הגרה" (שם המותג, חנויות ומלאי) נרכשה בתחילת 2005 ע"י חברת "הגר אופנת מעצבים בע"מ", חברה בבעלות 3 חברות, המחזיקות בחלק שווה כל אחת, לפי הפירוט הבא: "י.ת. עזדן בע"מ", "קיליאן יבוא ושיווק בע"מ" ו"א.צ. בולד בע"מ". הרשת מונה 11 חנויות ומוכרת לחנויות אופנה נוספות ברחבי הארץ. כמו כן, מייצאת "הגרה" לחנויות בארה"ב, גרמניה, ספרד ואוסטרליה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד