הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אמנות ארגון המשרד: 'חוליות' מעלה קמפיין פרסום חדש בהיקף 500,000 שקל

1/11/2005

חטיבת המשרד ב'חוליות', המייצרת מוצרים בתחומי התיוק והאחסון למשרד, מעלה קמפיין פרסום חדש תחת הסיסמא 'אמנות ארגון המשרד'. הקמפיין יעלה בעיתונות הארצית, העסקית והמקצועית ובשילוט חוצות, והיקפו הכספי עומד על  כ- 500,000 ש"ח.

 

הקמפיין יעלה במקביל לפתיחת תערוכת פיס, התערוכה הבינ"ל ה-28 לטכנולוגיות משרד ועסקים, שתתקיים בתאריכים 3-1 בנובמבר 2005 בגני התערוכה בתל אביב. במסגרת התערוכה חוליות תציג את החידושים בתחום.

 

פיני יצקן, מנהל השיווק של חטיבת המשרד ב'חוליות' אמר כי "הקמפיין 'אמנות ארגון המשרד' בא להעביר מסר כי מוצרי חוליות, בתחום התיוק והאחסון, לא רק שהם נוחים, פונקציונאליים וחוסכים מקום וזמן רב, אלא גם מעוצבים ומשתלבים עם הריהוט הקיים במשרד".  

 

הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום וידר סיגאוי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד