הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב הפרסום של רשת נעלי SCOOP עובר ל- S.T.ART UP

14/10/2012

רשת ההנעלה  SCOOP, בחרה  במשרד  בוטיק - S.T.ART UP, לניהול תקציב הפרסום של המותג,  שיעמוד בשנת 2013 על כ – 5 מיליון ₪.  הרשת נפרדה ממשרד הפרסום אליקים- הרמן נהרדעא  לאחר  3 שנות פעילות.

 

תקציב הפרסום של הרשת גדל באופן משמעותי ב – 3 שנים האחרונות.  בשנת 2010 עמד תקציב הפרסום של המותג על כ- 750 אלף ₪, בשנת 2011 נעמד תקציב הפרסום על כ – 1.8 מיליון ש"ח.

 

משרד הפרסום S.T.ART UP בבעלותה של אסתי שקד, בעלת 20 שנות ניסיון במשרדי הפרסום המובילים בארץ, הוקם בינואר 2012 ומתמחה במתן שירותי פרסום מתקדמים בהתאמה אישית עם שילוב ייחודי של ניסיון רב בשטח, ייחודיות ובולטות. בין לקוחות המשרד נמנים: אמרו, סליו, יעל אורגד ועוד.

 

לדברי רוני אינסאז מבעלי רשת ההנעלה SCOOP: "החלטנו לבחור במשרד פרסום המתמחה בתחום האופנה והלייף סטייל, אך יחד עם זאת משרד בוטיק שיעניק שירותי קריאייטיב און ליין למותג".

 

לדבריו: " אנו מאמינים ביכולות המקצועית של בעלת המשרד, אסתי שקד, אשר מביאה עימה ניסיון, ידע ומקצועיות בפרסום וקריאייטיב, אך יחד עם זאת מדובר במשרד חדש עם פוטנציאל קריאטיבי ואסטרטגי, עם מחויבות להצלחה. אנו בטוחים שהמשרד החדש יקדם את המותג הנמצא במגמת צמיחה הן ברמת המכירות והן ברמת המיצוב בשוק ההנעלה".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד