הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"לפנק לפנק" ו"בייגלה שטוחים" זוכים באפי

4/11/2012

חברת לאומי קארד זכתה באפי פלטינום עבור המהלך "לפנק, לפנק, לפנק. לצמוח לצמוח לצמוח" של McCann Erickson וחברת אסם זכתה בגרנד אפי עבור המהלך "בייגלה שטוחים: מסתבר שהעולם שטוח! סיפורו של מהלך משנה שוק" של פובליסיס ישראל. כך הוכרז בטקס הכרזת הזוכים של תחרות האפי לשנת 2012 שהתקיים הבוקר במוזיאון תל אביב.

התחרות המנוהלת על ידי איגוד השיווק הישראלי, המי"ל ואיגוד חברות הפרסום מתקיימת זו השנה ה- 12. בטקס שנערך הבוקר הוכרזו הזוכים ב- 13 קטגוריות שונות. השנה שונתה שיטת השיפוט בהתאם למקובל בחו"ל, כך שנקבע ציון רף לכל אחת מהרמות מה שאיפשר יותר מזוכה אחד בכל רמת פרס או אף לא זוכה אחד.

 

משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey הוא המשרד בעל מספר הזכיות הגבוה ביותר, 10 בסך הכל, מתוכן שתי זכיות במקום הראשון, 6 במקום השני ושתיים במקום השלישי. משרד הפרסום

McCann Erickson זכה ב- 8 זכיות, מתוכן 3 זכיות במקום הראשון (אחת מהן באפי פלטינום), 4 במקום השני ואחת במקום השלישי. באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi זכה ב- 5 זכיות, מתוכן 3 במקום הראשון ושתיים במקום השני.

גיתם BBDO זכו ב- 3 זכיות, מתוכם שתיים במקום הראשון ואחת במקום השלישי; פובליסיס ישראל זכו בשלוש זכיות (מלבד הזכיה בגרנד אפי), אחת במקום הראשון, ושתיים במקום השני. גם Y&R Israel זכו ב- 3 זכיות, אחת במקום הראשון, ושתיים במקום השני.

ראובני פרידן IPG זכו בשתי זכיות (במקום השני והשלישי); גליקמן נטלר סמסונוב, הבליינים ו- פרומרקט ודחף זכו כל אחד בזכיה אחת, במקום הראשון. זניט אופטי מדיה זכתה בזכיה אחת, במקום השני. בולטון פוטנציאל ו- דובצקי זקס אוברוצקי זכו בזכיה אחת כל אחד, במקום השלישי.  

 

הזוכים בקטגוריית יופי אופנה טואלטיקה ופארם:

  • במקום הראשון זכתה חברת חוגלה קימברלי עבור המהלך "בניית קטגוריית מטליות לחות חד פעמיות לניקוי" של גיתם BBDO.
  • במקום השני זכתה חברת P&G עבור המהלך "הניפו את הידיים לניצחון" של זניט אופטי מדיה.
  • במקום השלישי זכו שתיים: חברת P&G  עבור המהלך "קמפיין ההבטחות של פיירי" של אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey ו - חוגלה קימברלי עבור המהלך "לילי – השקת קטגוריית נייר טואלט לח בישראל" של גיתם BBDO.

 

הזוכים בקטגוריית מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית:

  • במקום הראשון זכתה חברת הדים עבור המהלך "מהפכה בשוק מכשירי החשמל בישראל" של 50+ הביילנים.
  • במקום השני זכתה חברת יורוקום תקשורת דיגיטלית עבור המהלך "פעם, רק מי שהבין בחר פנסוניק. היום זו הבחירה (כמעט) של כולם" של McCann Erickson.
  • במקום השלישי זכתה חברת ראלקו SHARP עבור המהלך "המקרר שניצח את המתחרים בשטח המכירה שלהם" של ראובני פרידן IPG.

 

הזוכים בקטגוריית מוצרי מזון:

  • במקום הראשון זכו 3 עבודות - חברת שטראוס גרופ עבור המהלך "וופלים או בפלות: איך הופכים מוצר קומודיטי למותג נחשק?" של באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi; חברת אסם עבור המהלך "בייגלה שטוחים: מסתבר שהעולם שטוח! סיפורו של מהלך משנה שוק" של פובליסיס ישראל; חברת קוקה קולה ישראל עבור המהלך "מחזירים את המיחזור לאופנה" של פרומרקט ודחף.
  • במקום השני זכו שתי חברות - אסם נסטלה עבור המהלך "פיטנס בר: זה מרגיש נפלא לשמור על הגזרה גם מחוץ לבית עבור McCann Erickson; חברת אסם עבור המהלך "גלידות נסטלה: מפיצים את השמחה בכל הארץ וכובשים את הבכורה בקטגוריית האימפלס" של פובליסיס ישראל.

במקום השלישי לא זכה אף מהלך.

 

הזוכים בקטגוריית נדל"ן ותשתיות:

  • במקום הראשון זכתה קבוצת כרמלטון עבור המהלך "מנהרות הכרמל: חוצים את חיפה ב- 8 דקות" של באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi.
  • במקום השני זכתה חברת שיכון ובינוי נדל"ן עבור המהלך "חלומות פארק חדרה – חדרה מתעוררת לבוקר חדש" של באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi.

במקום השלישי לא זכה אף מהלך.

 

הזוכים בקטגוריית פיננסים:

במקום הראשון זכתה חברת ביטוח 9 מיליון איי.די.איי חברה לביטוח עבור המהלך "מהפכת השוקה – מפסיקים לממן את סוכן הביטוח" של גליקמן נטלר סמסונוב.

במקום השני זכה בנק מזרחי טפחות עבור המהלך "המקצוענים בהשקעות מציגים: בזמן שכולם מכרו פקדונות שברנו את השוק בזכות מכירת פירות" של ראובני פרידן IPG.

במקום השלישי לא זכה אף מהלך.

 

הזוכים בקטגוריית רכב ותחבורה:

  • במקום הראשון זכתה חברת דלק מוטורס עבור המהלך "פורד פוקוס – ממותג וותיק ומתיישן למותג המוביל בסגמנט המכוניות המשפחתיות" של באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi.
  • במקום השלישי זכו שתיים: חברת יוניברסל מוטורס ישראל עבור המהלך "שברולט סלברדו - האירוע ששינה את שוק הטנדרים בישראל" של משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי; חברת צ'מפיון קאר 12 מגנים ש.מ עבור המהלך "סקודה – הרכב הנכון בזמן הנכון" של אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.

במקום השני לא זכה אף מהלך.

 

הזוכים בקטגוריית שירותי תקשורת:

  • במקום הראשון זכו שתיים: חברת בזק עבור המהלך "מהפכת ה- NGN מגיעה לשיא: שינוי הרגלי הגלישה בישראל" של אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey; חברת yes עבור המהלך "כיצד הופכים איום להזדמנות: הסיפור המדהים של yestreamer" של McCann Erickson.
  • במקום השני זכתה חברת פלאפון עבור המהלך "איך כבשנו במהירות את שוק הסמארטפונים והטסטיקים" של אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.

במקום השלישי לא זכה אף מהלך.

 

הזוכים בקטגוריית שירותים נופש ופנאי:

  • במקום הראשון זכתה חברת אל על עבור המהלך "לטוס כמו שאתה אוהב – יוצרים חוויה פרסונאלית באתר אל על" של McCann Erickson.
  • במקום השני זכתה חברת בזק עבור המהלך "השקת פלטפורמה מסוגה בקטגוריה: מנוע חיפוש שעוזר לבחור" של אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.

במקום השלישי לא זכה אף מהלך.

 

הזוכים בקטגוריית עמותות, ארגונית התנדבותיים, משרדי ממשלה, מלכ"רים ורשויות ציבוריות, הפועלים לקידום מטרות חברתיות וציבוריות:

  • במקום הראשון זכו שתיים: עמותת עמדא לחולי אלצהיימר, דמציה ומחלות דומות בישראל עבור המהלך "הסרט הלא נכון – Preview לחייהם של חולי אלצהיימר של אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey; עמותת עצו"מ (המטה למאבק בסחר נשים) עבור המהלך "נשים הן לא סחורה!" של  Y&R Israel.
  • במקום השני זכו שישה מהלכים: עיריית תל יפו עבור המהלך "ת"א יפו עוברת לאופניים" של McCann Erickson; בית השנטי עבור המהלך "נוער למען נוער " של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey; מפעל הפיס עבור המהלך "צרצר פיס" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey; מרכז פרס לשלום עבור המהלך "מפסטיבל קאן לבית הלבן" של באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi; תנו לחיות לחיות עבור המהלך "תנו לחיות לדבר" של פובליסיס ישראל; הוועד למלחמה באיידס עבור המהלך "פרויקט כולנו נבדקים" של Y&R Israel .

 

בשלוש קטגוריות זכה רק מהלך אחד:

בקטגוריית קמעונאות זכה במקום הראשון מפעל הפיס עבור המהלך "מדינה שלמה מבקשת: אראל תתקשרי אליי" עבור גיתם BBDO.

בקטגוריית אמצעי תקשורת ומדיה זכתה במקום השני חברת Jdate  עבור המהלך "מלחמת גיידט בגוליית" של McCann Erickson.

בקטגוריית מגזרים זכתה במקום השלישי חברת שטראוס גרופ עבור המהלך "יוצרים רגע מתוק של עלית" של בולטון פוטנציאל.

 

הזוכים בקטגוריית אפי פלטינום שבה נבחנות עבודות באפקטיביות לאורך זמן:

  • במקום הראשון זכתה חברת לאומי קארד עבור המהלך "לפנק, לפנק, לפנק. לצמוח, לצמוח, לצמוח" של McCann Erickson.
  • במקום השני זכו שלוש חברות: חברת כלמוביל עבור המהלך "מהפך בשוק הרכב הישראלי" של Y&R Israel; חברת יפאורה תבורי עבור המהלך " ממותג סודה זקן, למותג פרימיומי יצירתי ונחשק" של אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey ; חברת P&G עבור המהלך "פיירי - הדרך לכיבוש כיור המטבח הישראלי" גם של אדלר, חומסקי & ורשבסקי . Grey
  • במקום השלישי זכו שתי חברות:  מחלבות גד עבור המהלך "סיפור של משפחה שהפך לסיפור הצלחה" של ראובני פרידן IPG; שירותי בריאות כללית עבור המהלך "חדשנות או למות- המהפך של שירותי בריאות כללית" של McCann Erickson.

 

הזוכה בקטגוריה ה- Grand Effie אלוף האלופים היא חברת אסם עבור המהלך "בייגלה שטוחים: מסתבר שהעולם שטוח! סיפורו של מהלך משנה שוק" של פובליסיס ישראל.

 

במהלך הטקס הוענק פרס מפעל חיים של איגוד השיווק לגזי קפלן ז"ל. החלטת איגוד השיווק התקבלה במאי האחרון, כאשר גזי קפלן עוד היה בחיים. אלמנתו של גזי, מירי קפלן, ובני משפחתו, השתתפו בטקס וקיבלו את האות בשם משפחת קפלן.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד