הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ביטוח ישיר עולה בסרטון פרסומת חדש

4/12/2012

ביטוח ישיר עולה בסרטון פרסומת חדש בטלוויזיה עם המסר "למה לעשות סיפור מביטוח" ובו מקדמת החברה מבצע סוף שנה לרוכשים ביטוח מקיף וחובה.

 

הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" בהיקף 400,000 $ וממשיך את השפה התקשורתית שהושקה בקיץ עם המסר: "למה לעשות סיפור מביטוח". המבצע יעלה בטלויזיה וברדיו.

 

בסרטון החדש ממשיכות לככב דמויות אנימציה של  צמד היונים, המופיעות בתוך עולם ריאליסטי, שהושקו בקיץ האחרון. בסרטון זה הן מבלות בכיכר דיזנגוף, מלקטות פירורי לחם שמאכיל אותם איש מבוגר, ומציעות דרכים לחיסכון גם בביטוח.

 

השפה התקשורתית של ביטוח ישיר מתבססת על שילוב בין אנימציה של יונים עם צילום ריאליסטי, ומוצגות בו  סיטואציות ביטוחיות  קומיות. הסיסמא המובילה את הפרסומות בקמפיין היא "למה לעשות סיפור מביטוח" והיא מחדדת את האסטרטגיה החדשה המביאה לידי ביטוי את היעילות והפשטות שמציעה ביטוח ישיר בשירות ללקוחותיה לאורך כל שלבי ההתקשרות. את דמויות היונים מדבבים כוכבי "ארץ נהדרת": טל פרידמן ואלי פיניש.

 

הקמפיין מקדם את מבצע סוף שנה לרוכשי ביטוח מקיף לרכב במהלך חודש דצמבר: לקוחות חדשים, הרוכשים ביטוח מקיף לרכב, נהנים מחודשיים מתנה. בנוסף, לקוחות חדשים שירכשו גם ביטוח חובה ייהנו מחודש מתנה בביטוח החובה ברכישת ביטוח מקיף וחובה. המבצע תקף במהלך חודש דצמבר לרוכשים באמצעות המוקד הטלפוני של החברה.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד