הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יטבתה יוצאת במהלך שיווקי לקראת הקיץ

3/06/2013
יטבתה יוצאת במהלך שיווקי לקראת הקיץ (הגדל)

יטבתה יוצאת בקמפיין מעורבות צרכנים, חדש לטעם יטבתה בכיכובו של מיכאל הנגבי, הקורא לציבור הרחב להשתתף בפרסומת החדשה של יטבתה. הקמפיין יעלה בערוץ 2, 10, 24 ו-9  באמצעות משרד הפרסום ISRAEL Y&R  וברשתות באמצעות teenk  .

 

מתחם ההשתתפות ימצא באתר יטבתה, בפייסבוק ובסלולר. המיניסייט, שהוקם במיוחד לצורך הקמפיין, יעוצב  כחדר אודישינים כשבמרכזו מיקרופון וכל העזרים הרלוונטים. הקמפיין יעלה גם בסלולאר וגם בקיבוץ הוירטואלי - קהילת יטבתה בפייסבוק שמונה כ 150,000 חברים.

 

מדובר בפרודיה על הקמפיין המיתולוגי של יטבתה בו רואים את מיכאל הנגבי הולך במדבר...  רואים אותו הולך את הליכת הירח המפורסמת ואז מסתבר שהוא הולך על ההליכון בבית והמדבר זו תמונת נוף בסלון.. ואז הוא מקבל טלפון מההפקה שהקמפיין בוטל ויעלה סרט הקורא לציבור להשתתף בפרסומת החדשה של יטבתה. 

כל המעוניין להשתתף צריך לצלם את עצמו מבצע את הנעימה של יטבתה (נעימת ה"בולרו") בכל דרך שיבחר, בכישרונו שלו (שירה/זמזום/תיפוף או כל דרך אחרת שיבחר), ולהעלות את קטע הוידאו לדף הפייסבוק של יטבתה. המבצעים הטובים ביותר שיבחרו ע"י יטבתה, יוזמנו להשתתף ביום צילום מיוחד אשר ממנו תופק  הפרסומת  החדשה של יטבתה.

כחלק מהמהלך ייפתח מיניסייט עם מתחם השתתפות באתר יטבתה, בפייסבוק ובסלולר. באפליקציה ינוגן סרטון, הדרכה לגולשים עם פרטים על אופן ההשתתפות בפעילות. המיניסייט יעוצב כמו חדר אודישנים כשבמרכזו מיקרופון. בלחיצה על כפתור תפתח מצלמה והגולש יצטרך לבצע את הבולרו בדרך מקורית ויצירתית.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד