הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ליסטרין לוקח חסות על המונדיאל

23/06/2014
ליסטרין לוקח חסות על  המונדיאל (הגדל)

מותג שטיפת הפה המוביל בעולם, לוקח חסות על המונדיאל 2014. ב-44 מדינות בעולם יופיע הקמפיין עם הסלוגן "Discover the power " כאשר בישראל קונספט הקמפיין תורגם לסלוגן "שחקן חיזוק בהגנה" כשהכוונה היא להגנה על היגיינת הפה.  הקמפיין ממחיש את העיסוקים הרבים בהם עוסק הפה של כל אוהד כדורגל: נושף במשרוקית, מפצח גרעינים, זולל פיצוחים, כוסס ציפורניים וכמובן צועק בקול רם "גוווול".

תחת המותג ליסטרין יתקיימו פעילויות נושאות פרסים לאוהדים ב-Fan zone של ערוץ 5 ופעילות "קרב אוהדים" באתר ONE. בנוסף, ליסטרין לוקחת חסות ראשית בערוץ הספורט בטלוויזיה ובאזור המונדיאל באינטרנט וכן חסות ראשית באזור המונדיאל באפליקציית ONE. סרטון החסות של ליסטרין בטלוויזיה משובץ במגוון תוכניות הערוץ , בין היתר:חדשות הספורט, "המגרש הפתוח" עם טל ברמן ו"בובה של לילה". לכבוד השקת ליסטרין ZERO  ללא אלכוהול ובטעם מעודן, במשך כל תקופת המונדיאל יימכרו מארזי המוצר בצרוף מחזיק המפתחות של FIFA  במתנה.

גביע העולם הוא הזדמנות טובה לגרום לאנשים לשקול לעומק את חשיבות היגיינת הפה, מעבר לצחצוח השיניים הרגיל. מטרת הקמפיין, לעודד שמירה על היגיינת כל חלל הפה ולא רק השיניים, במיוחד בימים בהם הוא "עובד שעות נוספות" ואוכל הרבה חטיפים ופיצוחים, הגורמים להצטברות פלאק (רובד החיידקים).

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד