הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חיש גד נצמדת לקריאיטיב של גיתם שנה תשיעית ברציפות

24/02/2016
חיש גד נצמדת לקריאיטיב של גיתם שנה תשיעית ברציפות

חישגד ממשיכה לקדם את הקמפיין המצליח שלה באמצעות משרד הפרסום גיתםBBDO. הקמפיין מחזק את הקו הקריאטיבי של הקמפיינים הקודמים וממחיש כי זכייה בחישגד אולי לא מגשימה חלומות גדולים, אבל בהחלט מאפשרת להגשים חלום קטן . הקמפיין משודר בטלוויזיה ובפלטפורמות האינטרנט השונות, ובמרכזו מופיעה בחורה צעירה שיצאה לקמפינג במדבר וחולמת שבן זוגה מפתיע אותה באמצע הלילה בהצעת נישואין גרנדיוזית ומושקעת במיוחד, במהלכה אף משך עבורה את הירח מהשמיים. הקמפיין צולם תחת המסר:"נכון, אולי לא תוריד לה את הירח, אבל לפחות תוכל לקנות לה את הטבעת שהיא תמיד רצתה".

 

הקמפיין צולם באווירת טבע בחווארי מצדה באזור ים-המלח בשילוב רחפנים, להקה ודגם מוקטן של ירח. גם תזמון עלייתו לאוויר נבחר בקפידה ותוך חשיבה על הרלוונטיות לנושא הסרט- שבוע הולנטיינ'ס, יום האהבה.

 

דפנה נעים שאול, סמנכ"לית השיווק והפרסום של מפעל הפיס מסרה: "הרעיון בקמפיין הנוכחי מחזק את הקונספט שחיש גד יכול להגשים לי חלומות קטנים שמתאימים לי, עליו מבוססים הקמפיינים המצליחים של חישגד. המסר מועבר בדרך שגם גברים וגם נשים יכולים להתחבר אליו ולכן יום הוולנטיינ'ס נבחר כתזמון המדויק ביותר להשקת ההפקה המושקעת".

 

אבי לוי, מנהל השיווק של חישגד מסר: "מפעל הפיס ממשיך את הקו הפרסומי המוצלח של המותג זה שנה תשיעית. אין הרבה מותגים במשק הישראלי שממשיכים באופן עקבי באותה אסטרטגיה פרסומית לאורך כל כך הרבה שנים. הדבר מעיד על עוצמתו וחוזקו של המותג חישגד, ושל האסטרטגיה שמנחה אותנו לאורך הדרך".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד