הפוך לעמוד הבית

אגדיר וקיירליין בין רוכשות הפרסום ביומן השרוטונים

4/08/2016
אגדיר וקיירליין בין רוכשות הפרסום ביומן השרוטונים

חברת שרוטונים יוצאת מזירת האינטרנט למוצר מוחשי של יומן לתלמיד בו שילבה פרסומות בעזרת טכנולוגית מציאות רבודה שעלתה לכותרות לאחרונה עם אפליקציית הפוקימונים. מדובר באבן דרך של שוק הפרסום המקומי במהלכו "שרוטונים" מביאה את הקידמה הטכנולוגיה אל עולם הפרינט שהולך ונשחק.

 

 

בין החברות שרכשו מדיה ביומן – careline, ערוץ זום ,יונייטד קינג , קליק , אגדיר ועוד. 

 

הפרסומות נראות כמו פרסומות פרינט המוכרות לכולנו אך ברגע שנצלם אותם באפליקציית jumpr נראה את סרטון הפרסומת על גבי היומן ונקבל הפניות להזמנת מוצרים, קישורים לרשתות חברתיות , מסרים מסחרים ועוד. 

 

 

 

 

ליומן אוירו באנימציה מיטב כוכבי הילדים הגדולים אשר שובצו בימי ההולדת שלהם ובימים המאפיינים אותם בניהם ניתן למצוא את עומר דרור , נועה קירל , דורון וקטריקס , נועה פילטר , גיא הכומן , אשלי ווקסמן , טל מוסרי , סקאזי , אורי חזקיה , עמית פרקש , עומרי כספי,  שיא ביטבוקס ועוד.

 

 

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד