הפוך לעמוד הבית

אסם מעבירה תקציבי פרסום

17/08/2016

בעקבות סגירת משרד הפרסום פובליסיס והעברת חלק מתקציבי המשרד לגליקמן, קבוצת אסם- נסטלה, חברת המזון מהגדולות בישראל, נערכת לשינויים במערך הפרסום. תקציבי הפרסום של חטיבות פעילות מותגי NESCAFE והגלידות, אשר בכל העולם מטופלות על ידי פובליסיס תעבורנה עם חלק מתקציבי משרד הפרסום שנסגר לגליקמן-שמיר סנסונוב. המותג טבעול, שטופל בשנים האחרונות בפובליסיס ישראל, יעבור לניהול של משרד הפרסום גיתם BBDO.

 

מערך הפרסום של קבוצת אסם מחולק בין ארבעה משרדי פרסום: גיתם BBDO, שמטפל בתקציבים של חטיבות  הקולינארי, המאפה, הקורפורייט ומעכשיו גם טבעול. פובליסיס\גליקמן, שמטפלים בתקציבים של מותגי NESCAFE וגלידות . מקאן, שמטפלים בתקציבים של דגני בוקר, נסטי, צבר, פורינה וחטיבת החטיפים של אסם. משרד הפרסום JWT שמטפל בתקציב הפרסום של מטרנה.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד