הפוך לעמוד הבית

מזרחי טפחות מחדד את המסר: אין תחליף לאנושיות

22/09/2016

בנק מזרחי טפחות עלה השבוע בשני קמפיינים חדשים, בטלוויזיה ובשלטי חוצות, תחת המסר "אין תחליף לאנושיות". בקמפיינים מחדד הבנק את העובדה, שיש כיום במערכת הבנקאות שתי תפיסות שירות מנוגדות: זו של מזרחי-טפחות שבמרכזה הבנקאי האישי, כשהטכנולוגיה מסייעת בהידוק הקשר בין הלקוח לבינו ומולה, זו של הבנקים האחרים שסוגרים סניפים, מבטלים טלרים, ולמעשה שולחים את הלקוח לפעול בעצמו בערוצים הדיגיטליים.

 

בקמפיין הטלוויזיה מצטט מזרחי-טפחות כותרות מהעיתונות הכלכלית, המבקרות את צעדי ההתייעלות בבנקים המתחרים, שבאים על חשבון השירות ללקוחות. הקמפיין הנוכחי מהווה המשך לסרטון "הגן הדיגיטלי הראשון", שהבנק העלה לרשתות החברתיות. הסרטון, שזכה ליותר ממיליון צפיות, אלפי שיתופים ותגובות הציג, באופן ציני ומוקצן, איך עלול להיראות עולם שבו הטכנולוגיה הופכת להיות העיקר ומחליפה את הגורם האנושי. גם קמפיין שלטי החוצות של הבנק תומך במסר הזה, והפעם באופן שממחיש עד כמה חשובים היחס והמגע האישי, בקשר היומיומי בין בני אדם: זה מול זה, שיחת טלפון של ברכות ואיחולים לשנה החדשה מול הודעה קרה ו"סטנדרטית" באמצעות הטלפון הנייד.

 

מזרחי-טפחות הוגדר ע"י מדד מרקטסט לחוויית לקוח 2015, כבנק המוביל בישראל במרבית פרמטרי השירות, ומבליט את יתרונות הבנק בנושא השירות האישי והאנושי שלו. לצד הדגשת השירות האנושי, ממשיך הבנק להשיק שירותים דיגיטליים חדשים ולקדם אותם, בעיקר ככלים שנועדו לסייע ללקוח לפנות אל הבנקאי האישי שלו.

 

דינה נבות סמנכ"לית השיווק של מזרחי-טפחות: "לטכנולוגיה יש בהחלט מקום בשירות הבנקאי אבל אנחנו מאמינים שהיא חייבת לתמוך בקשר האישי שבין הבנקאי והלקוח ולא להוות לו תחליף".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד