הפוך לעמוד הבית

ארקוסטיל רעבים לחשיפה

1/11/2016
ארקוסטיל רעבים לחשיפה

חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ARCOSTEEL בישראל וספקית הכלים ואביזרי המטבח מהגדולות בארץ, תלווה במסגרת שיתופי פעולה עם זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת את התכוניות "מאסטר שף" "ומהפכה במטבח" ובכך תהפוך לנותן חסות דומיננטי ב-4 מתוך 7 ימי השידור של הערוץ.

זו השנה ה-6 בה ילווה המותג ARCOSTEEL את תוכנית הבישול "מאסטר שף" של זכיינית ערוץ 2 קשת. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברה להפקת התוכנית, מעמידה חברת מילניום מרקטינג לרשות המתמודדים כלי מטבח ואביזרי בישול של המותג ARCOSTEEL, כלי מטבח מסדרת "ארקוסטיל אדוני" בשיתוף השף מאיר אדוני ואביזרים נוספים אותם היא מציעה לשוק המוסדי והמקצועי ולקהל לקוחותיה ברשת החנויות שבבעלותה, ארקוסטיל קיטצ'ן.

 

מחר 2.11, עם עליית התוכנית "מהפכה במטבח" בכיכובו של השף אסף גרניט, הנהנת גם היא מכלי המותג ARCOSTEEL במסגרת שיתוף פעולה של המותג עם הזכיינית הנוספת בערוץ 2 רשת, יעמדו לרשות המותג 4 מתוך 7 רצועות הפריים טיים של הערוץ.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד