הפוך לעמוד הבית

משרד התיירות מייחס הצלחה לקמפיין שיר אלמליח

7/03/2017
משרד התיירות מייחס הצלחה לקמפיין שיר אלמליח

הצלחה לקמפיין של שיר אלמליח הקורא לצעירי אירופה לבקר בתל אביב וירושלים.

מאז תחילת הקמפיין בחודש יולי עלתה כמות ההוסטלים שהוזמנו על ידי תיירים מאירופה ב- 91% בתל אביב ו-49% בירושלים ביחס לשנה הקודמת. כך עולה מבדיקת נתונים של אתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד המשרת יותר מ-400 מיליון גולשים בשנה.

 

לדברי איל סגל מהוטלס קומביינד, בדקנו את השינוי בהזמנות בערים שקודמו בקמפיין, תל אביב וירושלים, לפני ואחרי השקתו. מאחר והוא קודם בפני קהל צעיר בפייסבוק, אינסטגרם,   Youtube   ושותף על ידי מובילי דעת קהל, אנו מקשרים אליו את העלייה בהזמנות ההוסטלים מאחר וסגנון ארוח זה מאפיין צעירים.

 

נתונים נוספים מצביעים על שינוי גם בהזמנת מלונות מאירופה. בהזמנת סופ"ש אירופאי בימים שישי עד ראשון בין החודשים ינואר-יוני, נרשמה ירידה של 21.9%   בהזמנת מלונות בירושלים ביחס לשנה לפניה. אך מתחילת קמפיין אלמליח ביולי נרשמה עלייה של 57.2% בהזמנות ביחס לשנה הקודמת.

בתל אביב נרשמה ירידה של 6.4% בהזמנת המלונות בחודשים ינואר-יוני, ובחודש יולי חלה עלייה של 101% בהזמנות.

 

בהזמנות חופשות אמצע שבוע אירופאי, ימים שני-שישי, נרשמה ירידה של 21.6% בהזמנות בירושלים בחודשים ינואר-יוני ביחס לשנה הקודמת. והחל מחודש יולי חלה עלייה של 28.2%.

בתל אביב לא היה שינוי בהיקף ההזמנות בחודשים ינואר-יוני, אך מחודש יולי נרשמה עלייה של 60.2%.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד