הפוך לעמוד הבית
שיר אלמליח ומאור בוזגלו ימשיכו לשנה שניה כפרזנטורים של לי קופר
9/08/2017
צילום: דודי חסון
צילום: דודי חסון

הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו נבחרו זו עונה שניה ברציפות כפרזנטורים של מותג הג'ינסים המוביל לי קופר בישראל. כל אחד מהפרזנטורים יקבל כ- 200 אלף ₪ עבור  קמפיין עונת סתיו חורף 2017/18. 

 

הקמפיין בכיכובם יעלה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של 4 מיליון ₪ ויכלול בין היתר:  סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה,  פעילות רחבה בדיגיטל, ברשתות החברתיות ופעילות יחסי ציבור.

 

לדברי דן איתמר, סמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "לאור הצלחת קמפיין הקיץ המשותף עם שיר אלמליח ומאור בוזגלו, בחרנו להמשיך עמם לעונת סתיו – חורף 2018  וכן להמשיך באותה שפה וקונספט שיווקי".

 

איתמר הוסיף כי: "  מאור בוזגלו מייצג את הגבר המצליחן המודע לעצמו חדור המוטיבציה והביטחון העצמי, זהו הגבר המטרוסקסואל, שמקפיד על המראה שלו: קעקועים, תספורת, אקססוריז. שיר אלמלייח היא סמל להצלחה שאפתנות והתפתחות במישור האישי והקרייריסטי, היא  מאוד מודעת לעצמה ולא מתפשרת על הפרטים הקטנים, ערכים אלו משתלבים עם תפיסת המותג והאמירה האופנתית שלו."

 

שיר אלמליח (28) היא דוגמנית מבוקשת שהצטלמה לעשרות קמפיינים ברחבי העולם ביניהם של חברות האופנה דולצ'ה וגבאנה, שאנל, וטום פורד. כמו כן, הצטלמה למגזינים כמו המגזין האמריקאי "GQ", המגזין האמריקאי "קוסמופוליטן", מגזין"Marie Claire", "Elle" ועוד.

 

מאור בוזגלו (30) הוא כדורגלן ישראלי מוכשר ובולט,  המשחק בהפועל באר שבע ובנבחרת ישראל. עם תחילת עונת 2016/2017הוביל את הקבוצה לזכייה בתואר אלופת המדינה ומ 32 הגדולות של אירופה. בוזגלו ידוע בחיבתו לאופנה ובמראהו העדכני וזכה לא מעט לכינוי "מטרוסקסואל" בתקשורת.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד