הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב הפרסום של רשת מחסני השוק עובר למשרד הפרסום אביב פרסום

1/11/2018
תקציב הפרסום של רשת מחסני השוק עובר למשרד הפרסום אביב פרסום

תקציב הפרסום של רשת השיווק המובילה "מחסני השוק", עובר למשרד הפרסום "אביב פרסום", בבעלותם של בנצי ג'ורנו וניס אביטן. תקציב הפרסום של הרשת, נחשב לאחד מהתקציבים הנחשקים ביותר במשק, כשהיקף הפרסום השנתי של החברה נאמד במיליוני שקלים. תקציב הפרסום של הרשת נוהל עד כה על ידי משרד הפרסום זרמון.

 

במסגרת חוזה ההתקשרות, משרד הפרסום יהיה אחראי על הובלת מהלכים שיווקיים בטלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, תוכן שיווקי, דיגיטל וכן, על ניהול הנכסים הדיגיטליים כמו עמוד הפייסבוק הפעיל של החברה.

 

מחסני השוק הנה אחת מרשתות השיווק המובילות בארץ המונה 28 סניפים אשר מתחייבת למחירים נמוכים לסל קניות לאורך כל השנה. כחלק מהאני מאמין של החברה היא דואגת לשירות מקצועי, יעיל ואדיב, שימת דגש על איכות המוצרים וטריותם וכן, מציעה מוצרי מהדרין ייחודיים.

 

איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, מסר: "אנו שמחים להצטרף לשורת הלקוחות של משרד הפרסום החדשני והיצירתי אביב פרסום ומצפים לעבודתנו המשותפת, במסגרתה נוביל מהלכים יצירתיים וחדשניים אשר יטיבו עם לקוחותינו בין אם בפעילות האונליין ובין אם בפעילות ברצפת המכירה בסניפים השונים ברחבי הארץ".

 

בנצי ג'ורנו, מבעלי אביב פרסום, הוסיף "אנו גאים ונרגשים לעבוד עם רשת מכובדת ומובילה כמו מחסני השוק, במטרה להצעיד אותה קדימה עם קריאייטיב חדשני המותאם לקצב המהיר של הצרכן הישראלי. אנו בטוחים כי המהלכים אותם נוביל יזכו לתהודה ובידול רב המותאמים לשפה ולאני מאמין של החברה".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד