הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב הפרסום של קניון הדר בירושלים יוצא למכרז

14/01/2019
קניון הדר ירושלים. צילום: שי וליץ
קניון הדר ירושלים. צילום: שי וליץ

קניון הדר בירושלים, הנמצא בבעלות הריבוע הכחול וחברת כלל נדל"ן,  יוצא למכרז פרסום לאחר שהוחלט לאחר תקופה של 3 שנים להיפרד ממשרד הפרסום "אקליפטוס". התקציב השנתי של קניון הדר עמד בשנת 2018 על כ 2 מיליון ₪ והוא יגדל ל 2.5 מיליון ₪, במהלך שנת 2019.

 

בימים אלה נבחרו פרזנטורים חדשים לקניון הדר:  הכדורגלן מאור בוזגלו ורעייתו מירן. השניים יעלו כבר בחודש הבא במסע פרסום ארצי שיכלול בין היתר: שלטי חוצות, מודעות ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

 

לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר בירושלים: "אנו מודים למשרד הפרסום "אקליפטוס" על  עבודה משותפת  טובה ורצופה,  בלא מעט הצלחות אך החלטנו שהגיע הזמן לרענן. כאמור בחרנו במאור ומירן בוזגלו כפרזנטורים החדשים של הקניון ובימים אלה אנו מחפשים משרד פרסום חדש אשר יוביל את הקמפיין החדש."

 

קניון הדר בירושלים ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 26,000 מ”ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה.

 

בעבר שימשו כפרזנטוריות של הקניון: הדוגמניות: דורון מטלון, אנה בול וקסניה טרטול.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד