הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

נטלי דדון תוביל קמפיין של ורדינון בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח

23/07/2020
נטלי דדון לורדינון. צילום: תום מרשק
נטלי דדון לורדינון. צילום: תום מרשק

הדוגמנית נטלי דדון תוביל קמפיין פרסום של קולקציית Mickey Glamour החדשה מבית ורדינון, המותג המוביל בזירת ההום סטיילינג בישראל. הקמפיין תחת המסרIt’s not a dream"" בו השקיע המותג כחצי מיליון ₪, יקודם בערוצי טלוויזיה של קשת ורשת, ברדיו99FM, בשלט חוצות ענק בנתיבי איילון ובדיגיטל.

 

קולקציית דיסני החדשה Mickey Glamour אותה מדגמנת דדון, כשמה כן היא, שופעת גלאם ושיק שלא נראו עד כה בישראל. כתמיד, מעצבות הסטודיו לעיצוב מבית נעמן גרופ, Tutto Arte,

נתנו דרור ליצירתיות ולפנטזיה ויצרו מגוון פריטים רחב בכיכובם של מיקי ומיני מאוס, שבין הדמויות המצוירות הפופולאריות והאהובות ביותר בעולם. מגוון טרנדי ומקורי היוצא הרבה

מעבר לגבולות חדר השינה: כותונת לילה, שמלת חוף, וילון אמבט, חלוק רחצה, צידנית ואביזרי נסיעה ועוד.


 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד