הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כלי חדש למשרדי פרסום ומנהלי תקשורת שיווקית- מאפשר מכרז ספקים דיגיטלי וההשוואת הצעות מחיר לדפוס ומדיה

24/04/2006

חברת פרונקשן הכריזה על תוכנה חדשה המבצעת השוואה חכמה של הצעות מחיר בתחום הדפוס והמדיה לשימוש משרדי פרסום, מנהלי הפקה, מנהלי רכש, מנהלי תקשורת שיווקית (מרקום), מנהלי שיווק, מנהלי מותג ולכל מי שעוסק בתחום ההפקות והדפוס.

 

 WizBiz הינה תוכנה אינטרנטית ייחודית המשמשת כזירת מסחר מתקדמת וידידותית. התוכנה מכילה מאגר מתעדכן של מאות ספקים ונתונים שירותים המקושרים און-ליין למערכת. המערכת מבצעת למעשה מכרז אוטומטי בין עשרות ספקים. בלחיצת כפתור יכול המשתמש לשגר בקשה להצעת מחיר אשר תגיע לשולחן העבודה של לעשרות ספקים ממגוון תחומים רלוונטיים.

 

מערכת WizBiz מאפשרת לבצע את כל תהליך העבודה באופן אלקטרוני מלא, החל משלב הצעת המחיר, השוואת ההצעות, תמחור ללקוח הסופי, בחירת הספק הזוכה וביצוע הזמנת הרכש.

 

לדברי גל לניר, מנהל השיווק של פרונקשן, מערכת WizBiz משיגה חסכון עצום בשעות העבודה בשל העובדה שמתבטלים תהליכים ידניים כגון: סבב טלפונים לאיתור ספקים נחוצים, הדפסת מסמך בקשת הצעת המחיר, משלוח הפקסים לספקים, קבלת התשובות מן ספקים ומיונם. "מעתה הכל נעשה בלחיצת כפתור דרך המחשב".

 

לרגל השקת המערכת מציעה פרונקשן את המערכת לשלושה חודשי ניסיון חינם לנרשמים עד 15 במאי.

פרטים נוספים באתר: www.wizbiz.co.il או בטלפון: 052-3722362

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד