הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

גלית פרבר נבחרה להוביל את קמפיין הקיץ של רשת האופנה זברה

23/04/2006

זו השנה הראשונה בה נעזרת רשת זברה בפרזנטורית ידועה כחלק מתהליך המיתוג של הרשת והגדלת תקציב הפרסום לשנת 2006 למיליון דולר. בקמפיין החדש מציגה רשת זברה אופנה לכל המשפחה לאורך כל שעות היממה , במגוון סיטואציות משפחתיות. סוכנות רוברטו עסקה במלאכת הרכבת "המשפחה " כאשר לתפקיד  "האם" נבחרת הפרזנטורית – גלית פרבר. עלות הדוגמנים לעונה כ- 30,000$.

 

הקמפיין החדש והשימוש לראשונה בפרזנטורית ידועה הינו חלק בלתי נפרד מהגדלת תקציב הפרסום לשנת 2006 למיליון דולר. המעבר לפרסום ארצי הכולל: עיתונות ארצית, שילוט חוצות, פוסטר מדיה, פרסום בנקודת המכירה וקטלוג.

 

מנכ"ל רשת זברה, פיני פרטוק: "בחרנו בגלית פרבר להוביל את קמפיין הקיץ שכן היא מייצגת את האמהות הצעירה של שנות ה-2000 שאינה מתפשרת על איכות לצד נוחות  בחיי היום יום. לצד אלו  פרבר מציעה נשיות ויופי ישראלי מתפרץ" .

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד