הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אסם מעלה קמפיין חדש לפתיתים: בהשקעה של 2 מיליון ש"ח

26/01/2005
אסם, מעלה היום, ה- 26.1.05 קמפיין תדמיתי חדש לפתיתים תחת המסר:
"יש דברים שילדים תמיד אהבו, ותמיד יאהבו. פתיתים של אסם - טעם שמחזיר אותי הביתה". היקף ההשקעה הינו 2 מיליון ש"ח.

הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום גיתם / BBDO, ממשיך באסטרטגיה של מיצוב חברת אסם כחלק מההוויה הביתית והישראלית, תוך חיבור בין הגעגוע לילדות ולמשפחה ובין האוכל הביתי שהוכן בעזרת אסם: יונתן, הדמות המובילה את כל הקמפיינים של התחום הקולינרי של אסם, נזכר בנוסטלגיה בילדות, בבית ובטעם הפתיתים של אמא.

בקמפיין החדש יונתן ועוד 3 חברים ישראלים, כולם גרים בניו יורק ושרועים על הדשא בפארק, נהנים מהשמש. במרחק מה מהם חבורת ילדים אמריקאיים, מעט יורמים, מתאמנים בבייסבול. כדור בייסבול תועה מגיע אל החבורה, יונתן זורק את הכדור חזרה אל אחד הילדים שמפספס אותו. ואז יונתן אומר לחבריו: איזה ילדים חננים, הא? לא כמונו..." והחבורה מתחילה להעלות זיכרונות מחוויות מימי ילדותם המשותפת בארץ: קטיפת שסק מהעץ, התפלחות לבריכה של המתנ"ס. אבל אז הם נזכרים בדבר אליו הם מתגעגעים יותר מכל: לפתיתים של אמא של יונתן. חיוך גדול עולה על פניהם ותמונות עולות מהימים שיונתן היה ילד ואימו היתה מגישה לו פתיתים, כשברקע הקריין אומר: "יש דברים שילדים תמיד אהבו, ותמיד יאהבו". פתיתים של אסם - טעם שמחזיר אותי הביתה.

הקמפיין ימשך כשלושה שבועות ויעלה בערוצים2, 10 ו- 24.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד