הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אורנג' בקמפיין נוסף לדור השלישי: תדגיש את השימוש במסגרת המשפחה

17/02/2005

בקמפיין ההשקה המאסיבי בו מיצבה orange את החדשנות של הדור השלישי הוצגה שיחת הוידיאו כשירות המנצח בדור השלישי. בקמפיין החדש - השלב השני באסטרטגיית המסר של orange מביאה החברה את חוויית שיחת הוידיאו לעולם המשפחה. שירותי הדור השלישי מאפשרים לשתף את האנשים הכי קרובים ברגעים החשובים, קטנים כגדולים, גם כשרחוקים, בארץ ובחו"ל.

כחברה המשקיעה בהצעה השיווקית למשפחות, orange ממשיכה להשקיע בעולם המשפחה, שהיא ערך מרכזי בתרבות בישראל ומרכיב משמעותי בחשבון הסלולארי. במסגרת הקמפיין הטלוויזיוני יוקרן סרט ובו סיטואציה אמיתית מהחיים במשפחה, מסיבת סוף השנה של גיבורת הסרט, בת ה-6, אשר בחרה לשיר להוריה ולמוזמנים האחרים את השיר "Back to Happiness" בליווי פסנתר.

המשפחה הגאה מלווה את ילדתם במבטים מחזקים ומרגשים מהקהל לאורך כל הופעתה. רק בתום ההופעה והסרט, עם מחיאות הכפיים של הקהל, אנו מגלים כי האם כלל לא הייתה נוכחת באולם וזכתה לחלוק את הרגע הקסום עם משפחתה באמצעות שיחת וידיאו בדור השלישי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד